از واقعه‌ای تو را خبر خواهم کرد و آن را به دو حرف مختصر خواهم کرد ...

مناف هاشمی

سید مناف هاشمی - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران: خبرنگاری، واژه‌ای‌است خالی از هر ابهام ایهامی. پشت نام خبرنگار اما، مملو از مهارت، دانش، تعهد، دقت، صداقت و درست‌نویسی است. 

چنین روزی در تقویم ملی و  به پاسداشت نام «شهید صارمی» در تاریخ ما ثبت شد تا به بهانه این روز، از تلاش این مرزبانان آزادی، عدالت و حقوق تقدیر شود.

اعتقاد دارم که خبرنگاران و رسانه‌هایی که آنها نمایندگی‌شان را بر عهده دارند، بیشترین نقش را در کمک به مدیریت شهری دارند و بر این باورم که با همدلی و همراهی خبرنگاران و همکاری و هم‌قدمی رسانه‌ها، می‌توانیم گام‌های بلندی را برای توسعه حمل و نقل عمومی برداریم و ناوگان حمل و نقل شهری را متحول کنیم.

بر همین اساس، معتقدم اهالی رسانه، رسالتی دارند که تنها با شوق آگاهی‌بخشی، می‌توانند نویدبخش انجام آن باشند و خبرنگار و قلمش در اوج این اشتیاق است  و همین شوق است که قوه محرک مدیران برای به حرکت در آوردن چرخه خدمت‌رسانی به مردم است.

واقعیت این است که بیان واقعیات جامعه، رسالتی است که بر دوش هر خبرنگار و نویسنده خبری سنگینی می‌کند و در واقع، تعهدی است نسبت به آنچه که خود را در قبال انجام آن موظف می‌دانند. 

بی‌شک، خدمت خالصانه خبرنگاران، این صاحبان اندیشه و قلم، شایسته تقدیر است. 

روزتان گرامی و قلم‌هایتان در مسیر اندیشه‌های سبز استوار و برقرار باد ...

کد خبر 537989

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha