یحیی در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر ذوب آهن گفت تمایل داشتیم بردهایی که کسب کردیم در حضور تماشاگرانمان باشد.  از زمانی که من آمدم فقط دو بازی با حضور تماشاگر برگزار کردیم.

يحيي

به گزارش همشهری آنلاین یحیی گل محمدی که اخیرا نسبت به برخی رفتارهای مدیران در پرسپولیس واکنش های نسبتا تندی نشان داده بود در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر ذوب آهن هم به نوعی به مدیران این باشگاه در خصوص کسر امتیاز از پرسپولیس هشدار داد.

یحیی در نشست خبری قبل از این دیدار گفت: شرایطی که پیش آمد برای پرسپولیس ضرر بیشتری نسبت به تیم های دیگر داشت چرا که بیشترین تماشاگر و هوادار را داشتیم و این موضوع لطمه زیادی به ما کرد. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تمایل داشتیم بردهایی که کسب کردیم در حضور تماشاگرانمان باشد.  از زمانی که من آمدم فقط دو بازی با حضور تماشاگر برگزار کردیم. امیدواریم کرونا زودتر تمام شود تا تماشاگران برگردند چرا که دلمان برای تشویق ها و حضور آنها تنگ شده است. 

گل محمدی در مورد پرداخت نکردن مطالبات خارجی ها و  احتمال کسر امتیاز از پرسپولیس گفت: برای  کسب این امتیازات زحمات زیادی کشیدیم. جای نگرانی وجود دارد که از تیم ما امتیاز کسب شود. اطلاعات دقیقی در این مورد ندارم اما می دانم باشگاه دارد تلاش می کند که این مشکل حل شود و امتیازی از تیم کسر نشود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه تمایل دارد در نیمه نهایی جام حذفی با کدام تیم بازی کند گفت: تیمی که می خواهد قهرمان شود باید با تیم های قوی بازی کند. هر چهار تیمی که برای قهرمانی در جام حذفی شانس دارند تیم های قوی هستند. برای ما فرقی نمی کند که با چه تیمی بازی کنیم.

کد خبر 537984

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha