پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال تعطیلات پایان هفته و اول هفته بعد به مناسبت عید غدیر را اعلام کرد.

جاده چالوس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، با توجه به تعطیلات پایان هفته و نیز به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در محورهای ذیل به اجرا در می‌آید.

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه (امروز) تا ساعت ۶ روز یکشنبه ۱۹ مرداد در محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.  تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

  • محور کرج - چالوس

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج – چالوس کماکان ممنوع است. (موج رفت)

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۵ و ۱۶ مرداد تا ساعت ۲ روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران – شمال ممنوع است.

در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه و پنجشنبه ۱۵ و ۱۶ مرداد تا ساعت ۲ روزهای بعد، از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یکطرفه خواهد بود. (موج برگشت)

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه و شنبه ۱۷ و ۱۸ مرداد تا ساعت ۲ روزهای بعد، از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای جمعه و شنبه ۱۷ و ۱۸ مرداد تا ساعت ۲ روزهای بعد، از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال به صورت یکطرفه خواهد بود.

  • محور هراز

تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه (امروز) در محور هراز ممنوع است.

پ - تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد تا ساعت ۲ روزهای بعد، از محور هراز ممنوع است.

کد خبر 537762

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha