مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای غرب از بهره‌برداری فاز دوم نیروگاه برق دالاهو تا پایان شهریور ۹۹ خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این فاز ظرفیت تولید برق منطقه‌ای غرب به چهار هزار مگاوات می‌رسد.

پست برق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی اسدی افزود: شرکت برق منطقه‌ای غرب با ۱۶ نیروگاه اکنون توان تولید سه هزار و ۷۰۰ مگاوات برق دارد که با بهره‌برداری از فاز دوم نیروگاه برق دالاهو در کرمانشاه این ظرفیت به ۴ هزار مگاوات خواهد رسید.

او همچنین از افزایش ۱۸ درصدی مصرف برق در تابستان امسال خبر داد و گفت: با شیوع کرونا، شرکت برق منطقه‌ای غرب روزهای بسیار سختی پشت سر گذاشت و کارکنان برای جلوگیری از قطعی برق ۲۴ ساعت بدون تعطیلی پای کار نظارت، کنترل و پایش برق بودند.

اسدی مشکلات قطعی برق تابستان امسال به‌ویژه در یک و ۲ روز مرداد را ناشی از مشکل فنی ۲ نیروگاه برق دانست و تصریح کرد: با افزایش دمای هوا و مصرف بیش از حد انتظار برق در ایام کرونا، خطوط شبکه انتقال ۲ نیروگاه دچار مشکل فنی و باعث قطعی و خاموشی برق در برخی از مناطق استان‌های کردستان، ایلام و کرمانشاه شد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای غرب با بیان اینکه مشکلات فنی شبکه انتقال برق رفع شده است، ابراز امیداواری کرد با مدیریت مصرف برق توسط مشترکان و تمهیداتی که شرکت برق منطقه‌ای غرب اندیشه است دیگر مشکلی در خصوص قطعی برق در سطح سه استان نداشته باشیم.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به سال جهش تولید، گفت: شرکت برق منطقه‌ای غرب برای تهیه برق کارآفرینان، واحدهای صنعتی و سرمایه‌گذاران هیچ مشکل و محدودیتی ندارد و آماده خدمت‌رسانی به آنان است. طرح بزرگ گرمسیری ۴۰ مگاوات برق برابر مصرف برق شهر سرپل‌ذهاب نیاز داشته که شرکت برق منطقه‌ای غرب آن را تامین کرد، بنابراین صنعت‌گران و کارآفرینان هیچ نگرانی بابت تامین برق خود نداشته باشند.

کد خبر 537626

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمانشاه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha