سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان اعلام کرد که هنوز شکایتی از سوی محسن حجاریان دریافت نشده است.

سعید حجاریان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شرق، ماجرای شکایت فرزند سعید حجاریان از علی خضریان، نماینده تهران همچنان ادامه دارد.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، روز گذشته اعلام کرد که هنوز شکایتی از سوی محسن حجاریان دریافت نشده است.

داستان از آنجا شروع شد که حدود دو هفته پیش خضریان در توییتی ادعا کرد که سعید حجاریان و فرزندش محسن با اعمال نفوذ، ردیف بودجه خودکفایی گندم را حذف کرده و گندم وارد کرده‌اند. محسن حجاریان این ادعا را تکذیب کرد و از خضریان خواسته بود مدعیات خود را نزد مراجع قانونی ارائه کند. وکیل محسن حجاریان نیز از شکایت موکل خود از این نماینده به ‌دلیل انتشار مطالب خلاف واقعیت خبر داد و گفت چون این مطالب در فضای مجازی منتشر شده، شکایت را در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مطرح نکرده‌اند.

علی ‌مجتهدزاده به ایلنا گفته بود: «شرکتی که خضریان در توییتر از آن یاد کرده، شرکتی کوچک با معدل حساب ۹۰‌ میلیون تومان است که این شرکت یک‌ حساب واقعی و قانونی دارد. کسی که در جایگاه نماینده مجلس قرار دارد، باید دانش حقوقی داشته باشد؛ مطالبی را که این نماینده بیان کرده، مصداق بارز نشر اکاذیب است. چون این مطالب در مجلس بیان نشده و تنها در فضای مجازی منتشر شده، ما شکایت‌مان را در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مطرح نکردیم؛ بلکه به دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه کردیم و شکایت را ارائه دادیم».

بااین‌حال روز دوشنبه محسن حجاریان به امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نامه‌ای نوشت و درباره شرکت خود توضیحاتی داد و در پایان آن نوشت: «خواهشمند است به‌عنوان رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در راستای احقاق حقوق شهروندی به موضوع ورود پیدا کرده و نسبت به اظهارات خارج از شأن نمایندگی جناب آقای خضریان، رأی مقتضی صادر فرمایید». به نظر می‌رسد محسن حجاریان علاوه بر دادسرای رسانه در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نیز شکایت خود را طرح کرده است.

کد خبر 537486

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha