مدیران پرسپولیس که تنها تا پنجشنبه این هفته فرصت دارند تا بدهی خود به برانکو ایوانکوویچ را بپردازند قرار است تمام این مبلغ را به حساب سرمربی موفق سابق خود واریز کند.

برانكو

به گزارش همشهری آنلاین باقی مانده مبلغ رضایتنامه علیرضا بیرانوند از سوی باشگاه آنتورپ به حساب پرسپولیس واریز شده است. مبلغی معادل 550 هزار یورو  که امروز به حساب پرسپولیس نشسته است.

اما سرخ‌ها که تنها تا پنجشنبه این هفته فرصت دارند تا بدهی خود به برانکو ایوانکوویچ را بپردازند قرار است تمام این مبلغ را به حساب سرمربی موفق سابق خود واریز کند.  طلب برانکو از پرسپولیس رقمی نزدیک به یک میلیون و صد هزار یورو است که با توجه به کسری حساب باشگاه برای پرداخت این مبلغ  برنامه رسول پناه پرداخت این بدهی در دو قسط است.

سرپرست پرسپولیس با پرداخت 60 درصد از مطالبات برانکو قصد دارد تا از او مهلت یک ماهه‌ای بگیرد تا ظرف این زمان با سرمربی سابق سرخ‌ها تسویه کند. این در حالی است که وکیل برانکو امروز اعلام کرده از طرف باشگاه پرسپولیس با او تماس گرفته شده و باشگاه اعلام کرده که تا روز پنجشنبه تمام مطالبات دستیاران برانکو  و بخشی از طلب برانکو را پرداخت خواهند کرد. پیشنهادی که از طرف وکیل برانکو رد شده است و او اعلام کرده تمام مطالبات برانکو باید از طرف باشگاه یک جا پرداخت شود.

باید دید راهکار باشگاه پرسپولیس و رسول پناه برای این خواسته برانکو و وکیلش چه خواهد بود.

کد خبر 536943

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha