بازیکن تیم ملی کشورمان مورد توجه لیدز یونایتد انگلیس که بعد از ۱۶ سال به لیگ برتر صعود کرد قرار گرفته است.

ميلاد محمدي

به گزارش همشهری آنلاین میلاد محمدی دفاع چپ تیم ملی ایران که این فصل را در خنت بلژیک گذراند مورد توجه مارچلو بیلسا  سرمربی آرژانتینی لیدز یونایتد انگلیس قرار گرفته است.  لیدز امسال بعد از ۱۶فصل دوری موفق شد به لیگ برتر این کشور صعود کند.

نشریه Football Insider در گزارشی از علاقه بیلسا به محمدی نوشته و خبر از پیشنهاد۶/۳ میلیون پوندی(معادل 190 میلیارد تومان) داده که اگر این رقم واقعیت داشته باشد باشگاه بلژیکی در فروش محمدی تعلل نخواهد کرد. بیلسا سابقه هدایت تیم ملی آرژانتین را دارد و در این کشور هواداران فوتبال لقب «دیوانه» را به او داده‌اند.

نشریه انگلیسی در خصوص  محمدی نوشته:   محمدی جدا از توانایی های دفاعی خود از قدرت بالای برای دریبل زنی و سرعت فوق العاده‌ای برخوردار است و می‌تواند به لیدز نیز کمک کند تا در فصل آتی لیگ جزیره موفق شود. محمدی می تواند به عنوان یک مدافع راست نیز بازی کند و او در فصل گذشته برای تیم بلژیکی خنت فوق العاده بود. او حتی در تیم منتخب این لیگ نیز قرار گرفته است.بیلسا مربی آرژانتینی این تیم  با توجه به قابلیت‌های فوق العاده محمدی علاقه مند به جذب او می‌باشد و این بازیکن اگر مشکلی پیش نیاید به زودی راهی لیگ جزیره می‌شود.

لیدز باید تابستان امسال خود را تقویت کند و برنامه ویژه داشته باشد. آنها در لیگ برتر در برابر مهاجمین درجه یک قرار خواهند گرفت و نمی توانند امیدوار باشند که بدون تقویت خود و برنامه های لازم بتوانند کاری از پیش ببرند.

کد خبر 536854

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهام IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    0 0
    خداروشکر اگ این انتقال صورت بگیره زحمت کشیده حقشم هست بهتر از هر ایرانی هست اگ احسان حاج صفی نبود شک کنین ایران پرتغال میبرد واقعا اقاست برا خودش محمدی عزیز