سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
۰ نفر

«اینکه دلتنگ توام» تازه‌ترین اثر مشترک پیمان خازنی در مقام آهنگساز و سالار عقیلی به عنوان خواننده است که در روزهای آینده در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

سالار عقیلی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، آلبوم «اینکه دلتنگ توام» عنوان تازه‌ترین آلبوم سالار عقیلی خواننده موسیقی ایرانی است که طی روزهای آینده به آهنگسازی نسیم شاملو و پیمان خازنی پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.  آلبوم «اینکه دلتنگ توام» شامل ۹ آهنگ با کلام است که از نوازندگان آن می‌توان به نسیم شاملو، سروش قهرمانلو، علیرضا دریایی و کیکاووس مختاری اشاره کرد.

ضبط تیتراژ پایانی سریال تلویزیونی «وارش» به کارگردانی احمد کاوری از جمله تجربیات مشترک حضور سالار عقیلی و پیمان خازنی بود. این دو هنرمند پیش از این آلبوم «به یاد من باش» را نیز به شنوندگان موسیقی ایرانی ارائه کرده بودند.

عقیلی در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود روز سوم مرداد با همراهی همسرش حریر شریعت زاده و تعدادی دیگر از نوازندگان شناخته شده موسیقی ایرانی کنسرت آنلاینی را در تالار وحدت تهران برگزار کرد. او چندی پیش با همراهی پرویز پرستویی، فاضل جمشیدی و علیرضا بهرامی در راستای پویش مُشاهنر برای همدلی و همراهی با مردمی که این روزها در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، قطعه‌ای را با نام «همدم» منتشر کردند.

کد خبر 536531

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha