معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از معرفی ۱۹ بانک عامل از سوی بانک مرکزی برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به مستاجران واجدشرایط خبر داد و گفت: قبل از ۲۰ مردادماه مستاجران واجد شرایط برای دریافت وام ودیعه مسکن به بانک‌ها معرفی می‌شوند.

مسكن هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در برنامه شبکه خبر، در خصوص زمان پرداخت وام ودیعه مسکن مستاجران و اینکه چه افرادی واجد شرایط برای دریافت این نوع از تسهیلات هستند، گفت: ۲ میلیون و ۲۲۰ هزار نفر متقاضی در مدت زمان یک هفته از ۴ تا ۹ مرداد برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت‌نام کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه از ۱۱ مردادماه پالایش‌های متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن ‌آغاز شده است، افزود: برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است که قبل از ۲۰ مردادماه اسامی واجدان شرایط و مستاجران نیازمند حمایت‌های دولتی برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن به بانک‌های عامل معرفی شوند.

محمودزاده توضیح داد: در خصوص پرداخت وام ودیعه مسکن، ۱۹ بانک و موسسه اعتباری توسط بانک مرکزی معرفی شدند که به زودی سهمیه هر بانک به تفکیک استان و شعبه مشخص می‌شود و وزارت راه و شهرسازی افراد واجد شرایط را به بانک‌های معرفی شده از سوی بانک مرکزی معرفی می‌کند تا واجدان شرایط در کمترین زمان ممکن تسهیلات را دریافت کنند.

کد خبر 536510

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha