یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
۰ نفر

سرپرست گمرک چذابه از آمادگی کامل برای انجام تشریفات گمرکی صادرات از مرز چذابه به عراق خبر داد و گفت: کارکنان اداری به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی هستند.

گمرک چذابه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، حسن غیبی گفت: گمرک چذابه آمادگی کامل برای انجام تشریفات گمرکی صادرات از مرز چذابه به عراق را دارد. از لحاظ زمان فعالیت نیز هر زمانی که صادرکنندگان و تاجران امکان انجام صادرات را داشته باشند، کارکنان و پرسنل اداری چذابه آماده خدمات‌رسانی هستند. برای زمان کاری فعالیت نیز هیچ محدودیت زمانی نداریم و پرسنل به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند.

سرپرست گمرک چذابه با اشاره به تعطیلی این مرز در ماه‌های پس از شیوع کرونا و بازگشایی اخیر مرز تصریح کرد: در ایام تعطیلی مرز چذابه، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جلسه‌ای با حضور ترخیص‌کاران و صادرکنندگان پایانه مرزی چذابه در محل سالن تجاری گمرک برگزار شد تا مشکلات پیش روی آن‌ها بررسی و راهکارهای لازم نیز ارائه شود. گمرک به عنوان سازمان پیشرو برای تسهیل مسیر تجارت و صادرات، همراه با دیگر سازمان‌های مستقر در مرز با بهره‌گیری از قانون و مقررات مربوطه، نقش مهمی در حوزه اشتغال، تولید، درآمد و صادرات مرزی دارد.

غیبی با اشاره به ضدعفونی محل و تهیه ماسک و دستکش برای پرسنل گمرک مرزی چذابه افزود: از تمام کسانی که به مرز تردد دارند، درخواست داریم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 536506
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خوزستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha