تیم های فوتبال استقلال و سپاهان در آخرین بازی هفته بیست و هفتم در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند. در این بازی حساس استقلال موفق شد سپاهان را دوبریک مغلوب کند.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، در نیمه اول این بازی هر دو تیم یک موقعیت خوب داشتند که یکبار دردقیقه ۳۰ ضربه سر کیروش استنلی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت و یکبار نیز در دقیقه ۳۶ضربه محکم فرشید اسماعیلی دروازه سپاهان را تهدید کرد. اما مهمترین حادثه این بازی در دقیقه ۴۴ رخ داد، آرش رضاوند با خطای  روی امید نور افکن مرد جنجالی این بازی باعث شد تا داور با نشان دادن کارت زرد دوم   او را از زمین اخراج کند. نورافکن پیش از این حادثه نیز روی یک صحنه با فریب داور خطایی را از وریا غفوری گرفت که این موضوع باعث بروز درگیری در داخل میدان شد.

در نیمه دوم علی رغم اینکه استقلال ۱۰ نفره بود بازی منسجم و خوبی را به نمایش گذاشت. در دقیقه ۵۱ نفوذ شیخ دیاباته به درون محوطه جریمه سپاهان با خطای شایان مصلح توام شد و بیژن حیدری داور این دیدار نقطه پنالتی رانشان داد. دیاباته مامور زدن این توپ شد و با ضربه ای محکم گل اول را درون دروازه سپاهان جای داد. در دقیقه ۶۵ محمد دانشگر که در نیمه دوم به جای مهدی قایدی به بازی آمده بود درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و از زاویه بسته دروازه نیازمند را نشانه گرفت ضربه او بعد از برخورد به شایان مصلح درون دروازه چرخید تا دروازه سپاهان باز شود. مصلح که پیش از آغاز مسابقه محرومیتش لغو شده بود تاثیرگذارترین بازیکن زمین بود و لغو محرومیتش خوش شانسی بزرگ آبیها.

در دقیقه ۸۱ شلیک زیبای  محمدمحبی روی پاس علی قربانی  از پشت محوطه جریمه به گل اول سپاهان منجر شد تا بازی در دقایق باقی مانده با حساسیت بیشتری دنبال شود. در دقایق پایانی بازی یک بار کیروش استلی تا آستانه فروپاشی دروازه استقلال پیشرفت اما این موقعیت به گل تبدیل نشد. با این پیروزی استقلال با ۴۸ امتیاز در جایگاه دوم باقی ماند.

کد خبر 536411

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شایان IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
    7 0
    استقلال باید اول میشد ولی خق کشی شد . درود بر استقلال آبی به پهنای بلند آسمان آبی
  • شایان IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    4 0
    فرهاد جان خیلی مخلصیم!