وکیل عبدالرضاداوری می گوید: اتهام ایشان در کیفرخواست تبلیغ علیه نظام، نشر اکاذیب و اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور بود. ارتباطی هم به روح الله زم ندارد و هیچوقت هم نداشته است.

عبدالرضا داوری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دولت بهار، مهران عبدالله پور، وکیل عبداالرضا داوری از اعضای دفتر محمود احمدی نژاد گفت: علت دستگیری ایشان به هیچ‌وجه ارتباط با روح الله زم و آمدنیوز نبوده، از هر رسانه‌ای یا شخصی که این خبر را منتشر کرده باشد شکایت خواهیم کرد. اتهام ایشان در کیفرخواست تبلیغ علیه نظام، نشر اکاذیب و اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور بود. ارتباطی هم به روح الله زم ندارد و هیچوقت هم نداشته است.

وی ادامه داد: عبدالرضا داوری در همان روز اول اعتراضات آبان‌ماه ۹۸ بازداشت شدند و در همان شب برخی از رسانه‌های معلوم الحال اعلام کردند علت دستگیری ایشان ارتباط با روح الله زم بوده. آقای عبدالرضا داوری چهار و نیم ماه یعنی ۱۳۵ روز در بازداشت بودند که ۶۱ روز آن را در انفرادی گذراندند. تمامی اتهامات ایشان مربوط به موضع‌گیری‌های سیاسی ایشان در رسانه‌هاست. 

عبدالله پور افزود: اتهام اجتماع و تبانی مربوط به توییت‌های ایشان بود که طی آن عقاید خود را در مورد دخالت دادن بیشتر مردم در تصمیم‌گیری‌ها مطرح کرده بودند که این موضوعات تحت عنوان اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور از طریق اشاعه پروژه مشروطیت تعبیر شده که البته جای دفاع فراوان دارد.

  • بیشتر بخوانید:

بازداشت عبدالرضا داوری به اتهام همکاری با آمدنیوز

وکیل عبدالرضا داوری اتهام موکلش را اعلام کرد | داوری کاندیدا می‌شود؟

عکس | چهره نزدیک به احمدی‌نژاد و متهم ارتباط با آمدنیوز با وثیقه آزاد شد

کد خبر 536389

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha