۲۰ روز از گم شدن سها رضانژاد در ارتفاعات جهان‌نمای کردکوی می‌گذرد و با وجود استفاده از تجهیزات مختلف مانند هلی‌شات و به کارگیری سگ‌های جسدیاب تا امروز نشانی از او به دست نیامده است.

جستجوي سها در كردكوي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، ۲۰ تیرماه امسال سها رضانژاد به همراه گروه طبیعت‌گردی که به گفته فرماندار کردکوی مجوز حضور در منطقه نداشت، به ارتفاعات جهان‌نما رفته بود. این دختر ۲۷ ساله از همان روز گم شد و تا امروز که ۲۲ روز از آن ماجرا می‌گذرد، خبری از او نیست.

گفته می‌شود سها حوالی ساعت ۸:۳۰ صبح جمعه ۲۰ تیر از چادر خارج و بدون بردن گوشی همراه مفقود می‌شود. پس از آن گروه‌های جستجوی هلال احمر، یگان حفاظت منابع طبیعی استان گلستان، نیروهای انتظامی و پلیس آگاهی، کوهنوردان و صخره‌نوردان، آفرودسواران و مردم بومی به ارتفاعات جهان‌نما رفتند اما هر چه بیشتر گشتند، کمتر ردی از دختر گمشده به دست آمد. سرانجام فرماندار کردکوی به عنوان رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان پایان عملیات جستجو را اعلام کرد.

سرهنگ مجتبی مروتی، رئیس پلیس آگاهی استان هم از بی‌نتیجه بودن استفاده از سگ‌های جسدیاب به دلیل صعب‌العبور بودن بخشی از منطقه خبر داد و گفت: فرضیه‌های قتل و ربایش فرد گمشده رد شده و اتفاقی دیگر جز گم شدن نمی‌تواند رخ داده باشد. این در حالی است که کارشناسان جمعیت هلال احمر فرضیه سقوط و حمله جانوران درنده را رد کرده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب کردکوی درباره آخرین وضعیت پرونده دختر گمشده در ارتفاعات جهان‌نما به برخی زوایای محرمانه ماجرا اشاره کرد و افزود: به همین دلیل نمی‌توانیم همه ابعاد پرونده را رسانه‌ای کنیم اما در حال حاضر موضوع از نظر ما گم شدن سها رضانژاد است و از برخی افراد تحقیقات و بازجویی‌های فنی، تخصصی و پلیسی انجام شده است.

کد خبر 536322

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha