مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
۰ نفر

رئیس اتحادیه قصابان همدان از افزایش قیمت گوشت منجمد خبر داد و گفت: قیمت گوشت یخ‌زده نسبت به هفته گذشته ۵۰ درصد افزایش پیداکرده است.

گوشت یخی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، در حال حاضر قیمت گوشت منجمد در بازار همدان بین ۶۸ تا ۷۰ هزار تومان به فروش می‌رسد درحالی‌که قیمت این نوع گوشت در هفته‌های گذشته ۴۰ هزار تومان بوده و هم‌اکنون ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

اکبر سپهری‌وفا با اشاره به توزیع روزانه شش تن گوشت گوسفندی و هفت تن گوشت گوساله در همدان اعلام کرد: هم‌اکنون قیمت گوشت گوسفندی مخلوط ۹۲ هزار تومان بوده که نسبت به هفته گذشته بین ۱۰ تا ۱۲ درصد افزایش قیمت داشته است.

رئیس اتحادیه قصابان همدان بیان کرد: هر کیلو دام زنده بین ۹۰ تا ۹۲ تومان در بازار فروخته می‌شود، گوشت گوسفندی با نرخ مصوب ۱۱۵ هزار تومان بوده اما درخواست افزایش قیمت بین ۱۰ تا ۱۲ درصد را داشتیم که هم‌اکنون باقیمت ۱۳۰ تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

جواد عاشوری، رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی همدان نیز به خبرنگار ایسنا گفت: افزایش قیمتی در مرغ، ماهی و تخم‌مرغ دیده نمی‌شود و همچنان قیمت‌ها ثابت است.

در حال حاضر تنها ماهی قزل‌آلا در بازار موجود است، هم‌اکنون قیمت ماهی قزل‌آلا در بازار کیلویی ۳۲ هزار تومان به فروش می‌رسد و عرضه و تقاضای آن خوب است.

قیمت هر شانه تخم‌مرغ از ۱۷ تا ۲۰ هزار تومان و کیلویی ۸۵۰۰ تومان است و در حال حاضر روزی ۵۰ تن تخم‌مرغ در همدان عرضه می‌شود.

عاشوری اشاره به توزیع روزانه ۵۰ تا ۶۰ تن مرغ در همدان یادآور شد: توزیع مرغ در همدان با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه مرغ انجام می‌شود و به قیمت مصوب تنظیم بازار یعنی ۱۵ هزار تومان به فروش می‌رسد و عرضه و تقاضای آن خوب است.

کد خبر 536259

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار همدان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha