زن جوان که بعد از مدت‌ها جست‌وجو توانسته بود کاری در یک خیاط خانه پیدا کند تصور نمی‌کرد قربانی نقشه سیاه صاحبکارش شود

به گزارش همشهری، چندی قبل زن جوانی نزد کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی پایتخت رفت و مدعی شد توسط صاحب یک خیاطی و همدستش مورد آزار و اذیت قرارگرفته است.

این زن در تشریح شکایتش گفت: مدت‌ها بود که به خاطر مشکلات مالی و اقتصادی دنبال کار می‌گشتم اما کار مناسبی پیدا نکردم تا اینکه یک روز آگهی استخدام در یک کارگاه خیاطی بزرگ به دستم رسید و چون در خیاطی تبحر خاصی داشتم تصمیم گرفتم در آنجا مشغول به کار شوم.

به این ترتیب عازم این کارگاه خیاطی در منطقه اتابک شدم و صاحب کارگاه بعد از شنیدن صحبت‌هایم و بستن قرارداد به من پیشنهاد داد تا کارگاه را نشانم دهد.

به این ترتیب همراه او شروع به قدم‌زدن در کارگاه کردم و وقتی دیدم هیچ‌کس در آنجا نیست حدس زدم که کارگاه تعطیل است. اما در همین هنگام مالک کارگاه و یکی از دوستانش که در آنجا حضور داشت به من حمله‌ور شدند و با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.

سپس با گفتن این جمله که اگر به پلیس چیزی بگویی تو را خواهیم کشت، مرا رها کردند.
پس از اظهارات این زن، کارآگاهان با شناسایی محل کارگاه، آنجا را به‌صورت نامحسوس زیر نظر گرفتند و زمانی که متوجه تماس‌های تهدید آمیز مالک کارگاه با زن شاکی شدند، در یک اقدام ضربتی این مرد را دستگیر کردند.

صاحب کارگاه در جریان بازجویی‌های اولیه به اذیت و آزار زن جوان با همدستی دوستش اعتراف کرد و ماموران موفق شدند این مرد را نیز دستگیر کنند.

کد خبر 53606

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز