مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
۰ نفر

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ۲۷ پروژه در بخش جهش تولید در استان زنجان تعریف شده که ۶۷۹۲ فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

کرونا کار و شغل

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمدباقر نوبخت شامگاه دوشنبه ۶ مرداد ۹۹ در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه زنجان، افزود: برای اجرای این ۲۷ طرح، در مجموع ۶۶۴۶ میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: در سفر رییس‌جمهوری به استان زنجان برای اجرای ۴۶ طرح، ۷۵۱ میلیارد تومان منابع مالی اختصاص یافت؛ با توجه به تغییرات قیمتی ایجاد شده، ۱۳۲۵ میلیارد تومان در این زمینه پرداخت شد که رشد ۱۷۸ درصدی نسبت به رقم اولیه دارد.  

نوبخت که در جریان سفر یک روزه خود به زنجان، کلنگ آغاز عملیات اجرایی ساخت ۲ هزار واحد مسکونی را برای محرومان این استان به زمین زد، در این باره گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ظرف یک سال آینده کلید این واحدها را به صاحبان آنها تقدیم خواهیم کرد.

رییس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: در مجموع به غیر از طرح‌های جهش تولید، ۴۱۰ میلیارد تومان نیز برای اجرای حدود ۱۰ طرح در استان زنجان از جمله بیمارستان الحاقی ۱۴۴ تختخوابی ولیعصر(عج)، اجرای باند دوم راه ارتباطی زنجان-بیجار و محور سلطانیه- خدابنده- کبودرآهنگ و شبکه آبرسانی از سد کینه‌ورس اختصاص یافت.

معاون رییس‌جمهوری در سفر یک روزه خود به زنجان از سه پروژه راهسازی باند دوم زنجان- بیجار، محور دوم زنجان- ابهر- تاکستان و سلطانیه - قیدار - کبودرآهنگ بازدید کرد و در جریان روند اجرا و پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.

کد خبر 535055

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha