مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
۰ نفر

لباس سفید عروس، سفره عقد، ماشین گل‌کاری‌شده، اجاره تالار و برگزاری جشن و پایکوبی با حضور اقوام و دوستان و ده‌ها برنامه دیگر آرزوی هر فردی است که دوست دارد در ابتدای زندگی مشترک آنها را تجربه کند.

ازدواج آسان زوج هلال احمری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شیوع کرونا و تاکید بر دوری از تجمعات به دلیل انتشار گسترده این ویروس از اسفند ۹۸ تاکنون همه برنامه‌ها از جمله محافل عروسی را تحت تاثیر قرار داده است، هرچند برخی خانواده‌ها نیز بی‌توجه به این مسئله، عروسی و جشن برگزار می‌کنند که جز افزایش مبتلایان چیزی بدنبال ندارد.

تلخ‌ترین خاطره از این عروسی‌ها جشن ازدواج در یکی از استان‌های کشور بود که موجب ابتلای مادر و پدر عروس و داماد به کرونا و در نهایت فوت هر ۴ نفر شد.

اما زوج خوش‌فکر شهرستان دره‌شهر در ایلام از روزهای کرونایی که تهدیدی برای عموم مردم محسوب می‌شود استفاده کردند و بدون هیچ گونه مراسمی زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

هادی قنبری و سپیده خدایاری از جوانان عضو جمعیت هلال احمر شهرستان دره‌شهر هستند که با توجه به شیوع کرونا بدون برگزاری جشن عروسی، زندگی خود را آغاز کردند و هدف از این اقدامشان را حفظ سلامت خود و اقوام و شکست کرونا دانستند.

داماد دره‌شهری در این خصوص گفت: امروز فرصت جمع شدن در محافل نیست، چراکه جان انسان‌ها در خطر است و از طرفی با لغو برگزاری مراسم عروسی ازدواج آسان را انتخاب کردیم که باعث شد هزینه‌های زیادی در ابتدای زندگی‌مان کم شود.

این زوج به خاطر حفظ سلامت خانواده‌ و مردم شهر و دیارشان بدون هیچ مراسمی زندگی مشترک خود را آغاز کردند. امید است اقدام آنها در این روزهای کرونایی و مشکلات اقتصادی به الگویی برای سایر جوانان تبدیل شود. مسئولان هلال احمر دره‌شهر نیز با حضور در منزل این زوج از اقدامشان قدردانی کردند.

کد خبر 535047

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha