اگر به بازی‌سازی آن هم از نوع «بازی‌سازی با موتور یونیتی» علاقه دارید، خبر خوبی برایتان داریم. قرار است انستیتو ملی بازی‌سازی و دانشکده فنی دانشگاه تهران برای نخستین بار یک دوره مشترک آموزش تخصصی بازی‌سازی با موتور یونیتی را برگزار کنند.

بازی‌سازی با موتور یونیتی

به گزارش همشهری آنلاین، قرار است انستیتو ملی بازی‌سازی و دانشکده فنی دانشگاه تهران برای نخستین بار یک دوره مشترک آموزش تخصصی بازی‌سازی با موتور یونیتی را برگزار کنند. این دوره بازی‌سازی مشترک آغازی برای همکاری‌های آموزشی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با این دانشگاه است و به‌زودی دوره‌های پیشرفته‌تر آموزشی با همکاری مشترک این دو نهاد برگزار می‌شود. 

این دوره با حضور حمید جلیلی‌نژاد از اساتید مجرب دپارتمان فنی انستیتو ملی بازی‌سازی که دارای مدرک بین‌المللی (Unity Certified Developer) از Unity Technologies  است، برگزار می‌شود. 

دوره تخصصی آموزش بازی‌سازی با موتور یونیتی، به مدت ۳۲ ساعت و در روزهای شنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ به صورت آنلاین برگزار می‌شود. به شرکت‌کنندگان این دوره گواهی معتبری از سوی دانشگاه تهران و انستیتو ملی بازی‌سازی اعطا می‌شود. 

شروع این دوره از ۲۵ مرداد ماه تا ۱۰ آبان است و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کم و کیف برگزاری این دوره می‌توانید با شماره ۸۸۸۶۰۹۲۳ تماس بگیرید. 

کد خبر 534957

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سرگرمی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha