مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
۰ نفر

رئیس سازمان نظام پزشکی استان همدان گفت: خوشبختانه مورد فوتی در پزشکان همدانی بر اثر ابتلا به کرونا گزارش نشده و اخبار منتشرشده در زمینه فوت پزشکان همدانی کذب است.

پزشک

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا مدرکیان بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی تنها مرجع اعلام آمار مبتلایان به کرونا است، پزشکان مبتلا به بیماری کرونا یا بهبودیافته یا در دوره نقاهت هستند و خوشبختانه مورد فوتی در پزشکان همدانی گزارش نشده است.

تعدادی از پزشکان نیز بیماری را پشت سر گذاشته و اکنون در حال خدمت‌رسانی هستند، در چند روز گذشته بازدید و بازرسی از مطب‌ها انجام شد و شرایط مطب‌ها خوب بوده و پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود.

مردم نیز باید برای رفع مشکل آلودگی مطب‌ها همکاری کنند و باید سر ساعتی که منشی به آن‌ها اعلام کرده در مطب حاضر باشند تا از ایجاد ازدحام و شلوغی جلوگیری شود.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان همدان اضافه کرد: طی بازرسی انجام‌شده از مطب‌ها مشکل عمده‌ای مشاهده نشده است، محیط مطب نیز مانند تمام مکان‌ها با افزایش رفت‌وآمد آلوده می‌شود بنابراین هرچه رفت‌وآمد کمتر باشد بهتر است و باید مطب‌ها نوبت‌دهی را به‌صورت تلفنی و اینترنتی انجام دهند.

مطب‌ها باید سامانه تلفنی و اینترنتی نوبت‌دهی خود را به سازمان نظام پزشکی برای اطلاع‌رسانی بهتر اعلام کنند، مردم برای نوبت‌گیری به مطب‌ها مراجعه نکنند و این کار را به‌صورت تلفنی و اینترنتی انجام دهند.

مدرکیان گفت: ۱۰۰ نفر از پزشکان برای انجام ویزیت و مشاوره مجازی داوطلب شدند، ایجاد امکان ویزیت و مشاوره مجازی در حال طی کردن مراحل اداری و انجام هماهنگی‌های لازم است.

کد خبر 534794

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha