مجموع نظرات: ۳
دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۵
۰ نفر

زمستان سال گذشته راننده‌ای به خاطر ۲۰ هزار تومان کرایه مسافرش را کشت و متواری شد. 

قاتل فراری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خراسان، این جنایت اوایل صبح هشتم دی سال ۹۸ در خیابان خیام ۶۳ مشهد در حالی اتفاق افتاد که راننده تاکسی تلفنی با عصبانیت در منزل مسافرش را به صدا درآورد تا طلب ۲۰ هزار تومانی کرایه‌اش را وصول کند.

سعید مسافر ۳۲ ساله که همیشه از تاکسی مهدی (قاتل) برای سفرهای درون‌شهری استفاده می‌کرد و انتظار نداشت راننده مذکور برای ۲۰ هزار تومان باقیمانده کرایه در آن ساعت صبح به منزلش برود، عصبانی شد و آن‌ها با یکدیگر درگیر شدند. 

راننده ناگهان در میان فریادهای دلخراش، چاقوی دسته زردش را بیرون کشید و در میان جملات تهدیدآمیز سینه مسافرش را هدف گرفت و او را نقش بر زمین کرد. ضربه به گونه‌ای بود که تیغه چاقوی بزرگ در قفسه سینه جوان ۳۲ ساله شکست! 

مهدی خوشخو (راننده ۳۹ ساله) پس از ارتکاب این جنایت فرار کرد و چند تن از همسایه‌ها با دیدن این صحنه دلخراش او را تعقیب کردند، اما او با سرعت سرسام‌آوری از محل گریخت. پس از این‌که نیروهای اورژانس پیکر غرق در خون سعید را به بیمارستان رضوی مشهد رساندند او بر اثر عوارض ناشی از اصابت ضربه چاقو جان سپرد. 

با حضور قاضی ویژه قتل عمد و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در محل وقوع جنایت، تحقیقات گسترده‌ای در این باره آغاز و مشخص شد قاتل فراری در منطقه پنجتن مشهد سکونت دارد، اما بعد از ارتکاب قتل به مکان نامعلومی گریخته است. 

همچنان ردیابی‌های اطلاعاتی با دستور قاضی میرزایی برای دستگیری قاتل فراری ادامه دارد و پلیس از شهروندان خواسته است چنانچه از مخفیگاه قاتل که تصویر وی در روزنامه خراسان چاپ شده است اطلاعی دارند، با تلفن‌های ۱۱۰ یا ۲۱۸۲۵۲۶۷ پلیس آگاهی تماس بگیرند.

کد خبر 534598

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    4 4
    همچین خوشخو هم نبوده . روزنامه های اصلاح طلب خوراکشون حوادث مشهده . زیبا نیست ؟
  • متاسف IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    8 2
    واقعا به قیافه اش نمیخوره - خدایا ما را عاقبت بخیر کن
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    6 1
    جرم و جنایت در مشهد خیلی زیاد است متاسفانه روز روشن در جلوی درخانه در حالی که منتظر تاکسی بودم مردی با قمه تهدیدم کرد و کیفم را با خودش برد !!!