دادستان مرکز استان کرمان از قتل ۳ نفر از جمله یک موبد زرتشتی در ویلایی در شهر ماهان خبر داد و نقش مسائل مالی را در انگیزه قاتل یا قاتلان بسیار پررنگ دانست.

دادخدا سالاری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، دادخدا سالاری ظهر امروز یکشنبه پنجم مرداد با تشریح وقوع قتل سه نفر در استان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: جسد 3 نفر در ویلایی در شهر ماهان کشف شده که به نظر می‌رسد قتل اتفاق افتاده است. بررسی موضوع و پیگیری قتل در دستور کار مجموعه قضایی استان و پلیس آگاهی قرار گرفته و مشخص شده است یکی از این افراد به نام آرش کسروی از افراد اقلیت‌های مذهبی زرتشتی بوده است.

دادستان کرمان با اشاره به اینکه دستور ویژه به پلیس آگاهی استان داده شده تا جوانب قتل توسط بازپرس ویژه قتل عمد بررسی شود افزود: در زمینه پیگیری و مبنای قتل به نتایج خوبی رسیده‌ایم و به نظر می‌رسد این قتل به‌دلیل انگیزه مالی بوده است.  مقتولین سه نفر بودند و در خودروی یکی از آنها مبلغ 10 هزار دلار آمریکا کشف شده است.

سالاری با اشاره به اینکه بررسی موضوع بدون توجه به ملیت و مذهب فرد انجام می‌شود تاکید کرد: دستگاه قضا در پی کشف ابعاد حادثه است و به این مسائل توجه ندارد، کشف علت قتل و دستگیری قاتل یا قاتلین در دستور کار ماست.

کد خبر 534513

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha