محور سنندج به مریوان روز سه‌شنبه ۷ مرداد به علت انجام عملیات انفجاری و راهسازی برای چند ساعت مسدود می‌شود.

جاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، معاون راهداری مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: راهداری کردستان در قالب اصلاح نقاط حادثه خیز محور سنندج - مریوان در کیلومتر ۱۵ تا ۲۰ موسوم به محدوده روستای صوفیان به انفجار و ترانشه‌برداری در موعد مذکور اقدام خواهد کرد.

رامبد نوذری با بیان اینکه این اقدام از ساعت ۱۳ تا ۱۶ از سوی پیمانکار طرح انجام خواهد گرفت، افزود: مسیر در ساعت‌های یاد شده با همکاری پلیس راه مسدود خواهد شد و با توجه به اینکه مسیر جایگزینی نیز نیست توصیه می‌شود مسافران از حرکت در این ساعات در این مسیر خودداری کنند.

وی اضافه کرد: این اداره کل از ۲ سال گذشته اصلاح ۱۱ نقاط حادثه خیز این مسیر را در دستور کار قرار کرده که تاکنون عملیات اجرایی ۶ نقطه به اتمام رسیده و پنج نقطه نیز از پیشرفت ۳۰ تا ۴۰ درصدی برخوردار است.

جاده‌های این استان دارای ۶۶ نقطه حادثه خیز است که ۲۷ مورد آن پر تصادف و ۳۴ نقطه دارای تصادف و چهار نقطه نیازمند اصلاح بوده که رفع مشکلات ۳۲ مورد آن در حال مطالعه است.

طول شبکه راه های استان هفت هزار و ۸۳۴ کیلومتر بوده که این میزان شامل ۶ هزار کیلومتر راه روستایی، ۲۲۶ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.

کد خبر 534410

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha