رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا اعلام کرد: ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در کل کشور افزایش یافت.

تعویض پلاک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به موج دوم شیوع ویروس کرونا و قرارگیری تعدادی از استان‌ها در شرایط قرمز و هشدار و لزوم رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی مقرر شد ساعت کاری مراکز تعویض پلاک افزایش یابد.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی بسیاری از ادارات ساعت کار خود را محدود کرده یا تعدادی از کارمندان خود را به دورکاری می‌فرستند، اما با توجه به آن‌که ارائه خدمت به هموطنان و جلوگیری از معطلی آن‌ها مد نظر پلیس راهور بوده است مقرر شد ساعات کاری مراکز تعویض پلاک که قبلاً از ساعت ۷ تا ۱۴ بود به ساعت ۷ تا ۱۶ تغییر پیدا کند.

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا ادامه داد: از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت کاری تمام مراکز تعویض پلاک در کل کشور از ساعت ۷ تا ۱۶ بوده و پنج‌شنبه‌ها نیز از ساعت ۷ تا ۱۲ است، البته در استان‌هایی با شرایط سفید ساعت کار می‌تواند مثل گذشته ۷ تا ۱۴ باشد که این اختیار به رؤسای پلیس راهور استان‌ها داده شده است.

سرهنگ محمدی با تأکید بر این مطلب که داشتن ماسک در ورود به مراکز الزامی است و از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری خواهد شد به تمهیدات مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اشاره کرد و افزود: مقرر شد مراجعان در داخل ماشین‌های خود حضور داشته باشند و با توجه به ظرفیت سالن‌ها اجازه ورود به آن‌ها داده شود.

وی گفت: افراد در بدو ورود به مراکز تعویض پلاک تب‌سنجی می‌شوند و مواد ضدعفونی‌کننده در دسترس افراد قرار می‌گیرد. همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی در داخل سالن‌ها نیز به شدت رعایت می‌شود.

رئیس مرکز شماره‌گذاری راهور ناجا خاطرنشان کرد: سلامت و ایمنی مردم اولویت پلیس راهور است و با توجه به افزایش حجم نقل و انتقالات و رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی، ساعت کاری مراکز تعویض پلاک افزایش یافته است.

کد خبر 534384

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha