پارس جنوبی پیش از این اعلام کرده بود در صورتی که رای به برگزاری مجدد بازی بدهند در این دیدار حاضر نخواهد شد حتی اگر نتیجه بازی 3 بر صفر اعلام شود.

پارس

به گزارش همشهری آنلاین در حالی که قرار بود جلسه کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص دیدار لغو شده استقلال و پارس جنوبی فردا و تنها یک روز قبل از زمان برگزاری مجدد این دیدار برگزار شود با توجه به حاشیه های به وجود آمده این کمیته تصمیم گرفته تا جلسه خود در خصوص رای نهایی این دیدار را امشب برگزار کند.

باشگاه پارس جنوبی اعلام کرده که برای دیدار برابر استقلال به جم بازنخواهد گشت و خود را در تهران آماده دیدار برابر شاهین بوشهر خواهد کرد.

این در حالی است که باشگاه استقلال برای دیدار برابر این تیم بلیت پرواز خود به عسلویه را هم تهیه کرده است و فردا قرار است به این شهر سفر کنند.

باید دید حکم نهایی کمیته استیناف در خصوص بازی لغو شده دو تیم چه خواهد بود. آیا با توجه به ادعای پارس جنوبی مبنی بر به حد نصاب نرسیدن تعداد کرونایی های استقلال حکم جنجالی در راه خواهد بود یا کمیته استیناف حکم کمیته انضباطی را تایید خواهد کرد. باید منتظر ماند و دید چه حکمی از جلسه این کمیته بیرون خواهد آمد و واکنش دو باشگاه به رای اعلامی چه خواهد بود. پارس جنوبی پیش از این اعلام کرده بود در صورتی که رای به برگزاری مجدد بازی بدهند در این دیدار حاضر نخواهد شد حتی اگر نتیجه بازی 3 بر صفر اعلام شود.

کد خبر 534247

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha