سانتیاگو گارسز، که در پایان کامبک دیدنی و تاریخی بارسا برابر پی‌اس‌جی عکس ماندگار از مسی گرفت، از این تیم جدا شد و دیگر عکاس باشگاه نخواهد بود.

لیونل مسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، سانتیاگو گارسز عکاس مطرح و معروف باشگاه بارسلونا که توانسته بود عکس‌های زیبایی از مسی  با دوربین خود ثبت کند دیگر در جمع آبی و اناری‌ها حضور نخواهد داشت.

قرارداد گارسز با تیم بارسلونا دو روز قبل به پایان رسید و با وجود تمایل باشگاه برای تمدید قرارداد این عکاس معروف تصمیم گرفت تا از باشگاه جدا شود.

گارسز که تصویر ماندگار  لیونل مسی پس از برد بارسلونا در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا  مقابل پاری سن‌ژرمن را ثبت کرد، بیشتر با آن شناخته می‌شود زیرا در آن بازی بیشتر توجه روی سرجیو روبرتو بود چون او  برتری را به ثمر رساند اما این عکاس زیرک عکسی ماندگار از مسی گرفت تا هم خودش و هم کاپیتان باشگاه را محور توجه همگان قرار دهد.

گارسز در مورد این آن عکس گفته است:" همه می‌گویند آن عکس بهترین عکسی است که از لئو گرفته شده و آن را با عکس مشهور پله در سال ۱۹۵۸ و مارادونا در استادیوم آزتکا مقایسه می‌کنند و این مسئله فوق‌العاده است. "

بسیاری معتقد اند که قرارداد گارسز با بارسلونا به دلیل مشکلات مالی تمدید نشد.

کد خبر 534228

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha