شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
۰ نفر

ساتِبیز (Sotheby's) یک حراج‌خانه چندملیتی آمریکایی است که یکی از بزرگ‌ترین حراجی‌های آثار هنری، جواهر و مجموعه‌ها را اداره می‌کند. فعالیت‌های ساتبیز سه بخش است: حراجی، مالی، توزیع. ساتبیز چهارمین حراجی قدیمی جهان است.

حراجی ساتبیز

به گزارش همشهری آنلاین، ساتبیز یک حراج خانه آمریکایی است که یکی از بزرگ‌ترین حراجی‌های آثار هنری، جواهرات و مجموعه‌ها را اداره می‌کند. این حراجی، چهارمین حراجی قدیمی جهان است و در ۹۰ مرکز در ۴۰ کشور فعال است. دفتر مرکزی آن در نیویورک سیتی در آمریکا واقع است. ساتبیز سالانه ۲۵۰ حراجی در بیش از ۷۰ رشته گوناگون برگزار می‌کند.

سال ۲۰۱۸ این حراجی ۱.۰۳ میلیارد دلار درآمد داشت که نسبت به سال‌های قبل تا حدودی نامناسب بوده است. ساتبیز سالانه ۲۵۰ حراجی در بیش از ۷۰ رشته گوناگون برگزار می‌کند. در سال ۲۰۱۸ این حراجی ۱.۰۳ میلیارد دلار درآمد داشت که نسبت به سال‌های قبل تاحدودی نامناسب بوده است. همواره آثاری از ایران نیز در حراجی ساتبیز در سال‌های مختلف به فروش گذاشته شده‌اند. یکی از متأخرترین این حراجی‌ها با عنوان حراج آثار قرن بیستم خاورمیانه در اکتبر ۲۰۱۹ برگزار شد. ۱۷ اثر ایرانی در این حراجی به فروش کلی یک میلیون پوند رسیدند.

دفتر لندن حراجی ساتبیز

کد خبر 534184

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha