تیم والیبال راهیاب ملل مریوان با حضور یک ساله در رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران به دلیل مشکلات مالی انصراف خود را از حضور در لیگ آینده اعلام کرد.

واليبال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، اسفند سال ۹۷ بود که تیم والیبال راه یاب ملل مریوان با شکست شهدای یزد رؤیای کردستانی‌ها را به واقعیت تبدیل کرد و توانست جواز حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور را کسب کند.

با کسب جواز حضور تیم راه یاب ملل مریوان در مسابقات لیگ برتر والیبال از هرکسی چه آنهایی که ورزشی بودند و چه آنهایی که حتی از ورزش و والیبال کمتر آگاهی داشتند می‌پرسیدی به این حضور افتخار می‌کردند و این رؤیا بعد از سال‌ها برای آنها به واقعیت تبدیل شده بود.

از همان ابتدای حضور راه یاب ملل در مسابقات لیگ برتر زمزمه‌های انصراف این تیم به دلایل مشکلات مالی شنیده می‌شد و این در حالی بود که مسئولان همگی آن را تکذیب می‌کردند و به حضور مقتدرانه راه یاب ملل در این مسابقات کماکان افتخار می‌کردند.

در ۲۸ اردیبهشت ماه سال ۹۹ بود که خبات بیگلر، به عنوان مدیرعامل باشگاه راه یاب ملل در یک مصاحبه مطبوعاتی ادامه تیم‌داری را در لیگ برتر با محقق نشدن وعده‌های مالی که از جانب مسئولان استان کردستان داده شده بود؛  غیر ممکن دانست و این مهر تأییدی برای انصراف راه یاب ملل از مسابقات والیبال کشور شد.

بعد از رسانه‌ای شدن صحبت‌های بیگلر مسئولان استان بلافاصله واکنش‌هایی را نشان دادند و از حداکثر توان خود برای حفظ راه یاب ملل در مسابقات لیگ برتر خبر دادند و همگی خود را در این راه بسیج کرده بودند.
در نتیجه این کش و قوس‌ها هفته پایانی تیرماه ۹۹ دبیر مسابقات لیگ برتر والیبال از انصراف سه تیم لیگ برتری از مسابقات لیگ برتر والیبال کشور خبر داد که راه یاب ملل مریوان نیز یکی از آنها بود و این مانند آب سردی بر تن پیکر ورزش کردستان بود.

مسئولان به وعده‌های حمایتی عمل نکردند

خبات بیگلر، مدیرعامل باشگاه راه‌یاب ملل مریوان گفت: سال ۹۸ مسئولان استان و شهرستان وعده‌هایی مبنی بر کمک مالی به باشگاه دادند اما وعده آنها عملی نشد.

وی ضمن اشاره به اینکه همچنان باشگاه نتوانسته است قراردادهای سال ۹۸ را پرداخت کند، افزود: در کنار این مهم تا به امروز نیز تمامی هزینه‌ها و پرداختی قراردادها توسط شرکت راه‌یاب ملل صورت گرفته است و هیچ کمک مالی و حمایتی از سوی مسئولان به این باشگاه نشده است.

پرونده حضور موفق راه یاب ملل مریوان در رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور به در کوتاه‌ترین زمان ممکن بسته شد و بعد از خاطره خوب حضور تراکتوزی کردستان در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال، این بار والیبال کردستان نیز جوان مرگ شد.

کد خبر 534069

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha