روزنامه نیویورک‌تایمز به روال معمول هفتگی خود فهرست آثار پرفروش را منتشر کرد که این هفته دنیل سیلوا با کتاب جدیدش «نظم» موفق شد برای بار دوم به سلطه دلیا اُونز در جایگاه نخست خاتمه دهد. سال گذشته هم سیلوا در رتبه نخست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفته بود.

دنیل سیلوا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایبنا،  نیویورک‌تایمز هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش‌ترین آثار داستانی چاپی این هفته خواهیم داشت.

«نظم» نوشته دنیل سیلوا در هفته نخست انتشار موفق شد به رتبه نخست پرفروش‌ها دست یابد. این دومین بار است که سیلوا با داستان جدیدش موفق می‌شود «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» را کنار بزند. سال گذشته هم با داستانی تحت عنوان «دختر جدید» موفق شد در جایگاه اول قرار بگیرد. بیستمین کتاب از مجموعه گابریل آلون درباره یک جاسوس و کلکسیونر هنری است که تلاش می‌کنند متوجه شوند که پاپ هفتم به قتل رسیده است یا خیر!

«گفت‌وگوی صلح» نوشته جیم بوچر نیز در هفته اول انتشار به فهرست پرفروش‌ها راه یافت و در جایگاه دوم قرار گرفت. ششمین کتاب از مجموعه پوشه‌های دِرِسدان. تنها جادوگر حرفه‌ای شهر نیویورک تلاش می‌کند بین گروه‌های ماورالطبیعه مختلف در میان ملل صلح ایجاد کند.

«جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دِلیا اُوِنز ۹۸  هفته است که در فهرست پرفروش‌ها قرار دارد که رکوردی کم‌نظیر به حساب می‌آید. اُوِنز این هفته در رتبه سوم قرار دارد. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است. ریس ویتراسپون، ستاره هالیوود با معرفی این کتاب در فهرست آثار گروه کتابخوانی‌اش نقش زیادی در محبوبیت داستانِ اُونز داشت. این کتاب با ترجمه آرتمیس مسعودی و همکاری نشر آموت رخت واژگان فارسی را به تن کرد و وارد بازار کتاب ایران شد.

«نیمه ناپدیدشده» نوشته بریت بنت با گذشت هفت هفته از حضور در فهرست پرفروش این هفته در رتبه چهارم قرار گرفت.  زندگی دوقلوهای رنگین‌پوستی که در شانزده سالگی تصمیم می‌گیرند جامعه کوچک مردم سیاه‌پوست را ترک کنند و زندگی جدیدی برای خود بسازند. کمی بعد که با مشکلات جدیدی روبه‌رو می‌شوند یکی از دوقلوها به خانه می‌گردد و دیگری هویت جدیدی برای خود به عنوان یک رنگین‌پوست می‌سازد.

«۲۸ تابستان» نوشته الین هیلدربند در پنجمین هفته از انتشار در جایگاه پنجم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد. رابطه‌ای در سال ۱۹۹۳ بین مالوری و جیک آغاز شد اما این رابطه حدود سه دهه مسکوت ماند و مالوری هنگام مرگ از فرزندش درخواست می‌کند که با یک شماره تلفن تماس بگیرد. آن طرف خط جیک جواب تلفن را می‌دهد. چطور چنین چیزی ممکن است که شنیدن صدای یک مرد غریبه آخرین آرزوی مادر باشد؟ همسر جیک در کارزار انتخاباتی رقابت می‌کند و کشف این رابطه مخفی پیامدهای ناخوشایندی برایشان به همراه دارد.

کد خبر 534034

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha