هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم ۹۶۱ هزار تومان، قیمت دلار ۲۱ هزار و ۷۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.

coin

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۹۶۱ هزار تومان، قیمت دلار ۲۱ هزار و ۷۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون تومان و ۳۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۹  میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌ سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع‌ سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۶۹۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۹۶۱ هزار تومان، هرگرم طلای ۲۴عیار یک‌ میلیون و ۲۸۸ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۱۶۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۸۸۰.۶ دلار معامله می‌شود.

گفتنی است، ‌همزمان با کاهش قیمت ارز در بازار آزاد، قیمت طلا و سکه نیز در بازار با کاهش چشم گیری همراه شده است؛ بازاری ها پیش بینی می کنند قیمت طلا و سکه همزمان با ریزش قیمت ارز کاهش بیشتری داشته باشد.

به گزارش تسنیم، ‌ بعد از تشدید نوسانات ارزی در بازار و پیشروی قیمت دلار تا کانال ۲۶ هزار تومانی، از ظهر یکشنبه ۲۹ تیرماه مدار قیمتی در بازار ارز تغییر جهت داده و با ورود به سیر نزولی شاهد ریزش قیمت ارز هستیم.

همزمان با ریزش قیمت‌ها در بازار ارز، قیمت دلار از ۲۶ هزار تومان صبح یکشنبه به ۲۱ هزار و ۷۵۰ تومان در ظهر امروز پنج‌شنبه دوم مردادماه رسیده است؛ البته فعالان بازار پیش بینی می کنند که قیمت ارز در ساعات پایانی معاملات امروز کاهش بیشتری را تجربه کند.

بر همین اساس در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار ۲۱ هزار و ۷۵۰ تومان، یورو ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۱۰۰  تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش ۵۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۰ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۹ هزار و ۶۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با کاهش ۵۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان درج شده است.

گفتنی است، یکی از نشانه‌هایی که کارشناسان ارزی را هم به کاهش قیمت ارز از روزهای آینده امیدوار کرده، اختلاف بالای قیمت خرید و فروش ارز در صرافی‌های بانکی است؛ امروز قیمت خرید و فروش دلار  و یورو در این صرافی‌ها ۷۰۰ تومان اختلاف داشت. فعالان بازار معتقدند بازارساز به‌زودی با ورود جدی به بازار قیمت‌ها را برمی‌گرداند و شاید اتفاقی مشابه شهریور ۹۷ در انتظار بازار باشد.

حباب سکه چقدر است؟ | کنترل ارز چقدر بر بازار سکه تاثیرگذار بود؟

کد خبر 533650

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mahdi IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    2 0
    دیروز بیست هزار تومان بود امروز شد بیست و یک هزار تومان متاسفانه هرچی میگی به این مردم نخر بدتر میخرند