١٠٠ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل خدمات زیربنایی و تکمیل محوطه‌سازی پروژه‌های مسکن مهر استان آذربایجان‌غربی اختصاص یافت.

مسكن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، این اعتبارات از محل فروش اراضی ملی برای تکمیل خدمات زیربنایی و عملیات محوطه‌سازی مسکن مهر آذربایجان‌غربی تخصیص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: طرح مسکن مهر آذربایجان‌غربی با هدف تولید و عرضه ۵٢ هزار واحد شروع شده است و در حال حاضر، این طرح ٩٧ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

سیدمحسن حمزه‌لو افزود: طرح‌های مسکن مهر در شهرهای زیر ٢۵ هزار نفر جمعیت به پایان رسیده است.

وی بیان کرد: در سایر شهرها نیز بدون لحاظ طرح‌های دارای پرونده حقوقی، فاقد متقاضی و با پیشرفت زیر ٣٠ درصد می‌توان گفت که یک‌هزار و ٩٩٠ واحد مسکن مهر باقی‌مانده تا پایان شهریور ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد و شهریور امسال، جشن پایان مسکن مهر آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

حمزه‌لو  گفت: فراهم‌سازی خدمات روبنایی در سایت‌های مسکن مهر نیز از دیگر دغدغه‌هاست که علاوه بر اقدامات انجام یافته طی سال‌های گذشته، مقدمات احداث یک باب مسجد در منطقه گلشهر ارومیه، ۲ باب کلانتری در سایت‌های مسکن مهر ارومیه و ۲ باب مدرسه در سایت‌های مسکن مهر پیرانشهر و مهاباد انجام شده است.

طرح مسکن مهر از حدود هشت سال پیش آغاز شده و بیش از ۶۰ درصد واحدهای تحویلی در این دولت به متقاضیان تحویل داده شده است.

کد خبر 533547

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha