چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
۰ نفر

رضا شفیعی‌جم و رز رضوی به عنوان جدیدترین بازیگران با پروژه سینمایی «بابا سیبیلو» به تهیه‌کنندگی احمد احمدی و کارگردانی ادوین خاچیکیان قرارداد بستند.

رضا شفیعی جم و رز رضوی

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از روابط عمومی این پروژه نوشت:  فیلم سینمایی «باباسیبیلو» اولین تجربه ادوین خاچیکیان به عنوان کارگردان است که بزودی فیلمبرداری آن بعد از تکمیل شدن فهرست بازیگران و عوامل پشت دوربین آغاز میشود. تاکنون حضور بهاره رهنما ،امیر حسین صدیق ،رضا شفیعی جم ،رز رضوی به عنوان بازیگر در این فیلم قطعی شده است.

‎همچنین تاکنون حضور مرتضی خان محمد به عنوان (مدیرفیلمبرداری)،محمد توکلی(تدوین)،محمد رضا عزتخانی (مدیرتولید)،مهدی مطلبی (دستیاراول و برنامه ریز) ،فرشید کیوانمهر(مدیرصدابرداری)شیرین بوریایی دوست(طراح صحنه و لباس)،مهرنوش طبیبی (طراح گریم) ،محمد احمدی (آهنگساز) ،محبوبه نظری(منشی صحنه)روح الله خلج(مدیرتدارکات)سپینود وفامنش(دستیار دوم کارگردان) در این پروژه قطعی شده است.‎‏‎ ادوین خاچیکیان تنها فرزند ساموئل خاچیکیان است که  در تعدادی از آثار پدرش به عنوان تدوین گر و دستیار کارگردان حضور داشته است. ‎ احمد احمدی در کارنامه خود فیلم های همچون «ردکارپت» و «لازانیا» را تهیه کرده است.

کد خبر 533422

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha