چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
۰ نفر

دانشگاه علوم پزشکی کردستان از مرگ ۶ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته (۳۱ تیرماه) خبر داد و آمار فوت‌شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تاکنون را ۳۷۹ نفر اعلام کرد.

دفن كرونايي‌ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون ۳۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده است. در حال حاضر ۲۱۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کردستان بستری هستند. در بیمارستان توحید سنندج ۱۰۳ نفر و بعثت و کوثر هم به ترتیب یک و ۱۷ نفر بستری هستند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، در بیمارستان امام خمینی(ره) سقز ۲۶ نفر، فجر مریوان ۲۰، شهید بهشتی قروه ۱۵، امام حسین بیجار ۶، بیمارستان سینای کامیاران ۸، امام خمینی (ره) دیواندره ۲، رازی بانه ۱۲، شهدای دهگلان ۲ و صلاح الدین بانه یک نفر بستری هستند.

فرزین رضاعی خاطرنشان کرد: اکنون ۶۰ نفر بیمار مبتلا به کرونا هم در بخش ویژه (آی‌سی‌یو) بستری هستند. تاکنون ۷۵ نفر در سقز، ۱۲۷ نفر در سنندج، ۳۰ نفر در قروه، ۲۹ نفر در بانه، ۲۱ نفر در مریوان، ۲۵ نفر در بیجار، ۳۶ نفر در کامیاران، ۲۶ نفر در دیواندره و ۱۰ نفر در دهگلان در اثر ابتلای به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

کد خبر 533392

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کردستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha