مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
۰ نفر

ساعت کاری اداره‌های استان بوشهر شنبه و یکشنبه ۴ و ۵ مرداد از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۱ خواهد بود.

ساعت کاری بوشهر

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر اعلام کرد: با توجه به نامه وزارت کشور مبنی بر لزوم همکاری با شرکت توزیع نیروی برق استان‌ها و به استناد صورت‌جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و بنا به درخواست شرکت توزیع نیروی برق استان ساعات کاری اداره‌های این استان شنبه و یکشنبه ۴ و ۵ مرداد از ساعت ۶:۳۰ تا ساعت ۱۱ خواهد بود.

حسن ابراهیمی از مدیران خواسته است، با توجه به اهمیت موضوع و لزوم صرفه‌جویی در مصرف برق مفاد بخشنامه را اجرا کنند و اداره‌ها در زمان اعلام‌شده تعطیل شوند.

ساعت کاری اداره‌های استان بوشهر از ۳۰ تیر بنا به دستور استاندار و پیشنهاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، برای تأمین پایدار انرژی به ۶: ۳۰ تا ۱۲: ۳۰ تغییر کرده و قرار بود تا پایان مرداد به همین ترتیب باشد.

پیش‌ازاین اداره‌های استان بوشهر از ۱۷ خرداد به‌منظور صرفه‌جویی در مصرف برق و جلوگیری از خاموشی‌ها، ساعت کارشان ۶: ۳۰ تا ۱۳: ۳۰ تعیین‌شده و مقرر بود برنامه کاری تا پایان مرداد به همین شیوه باشد.

اما ساعت کاری اداره‌های استان بوشهر در حالت عادی از شنبه تا چهارشنبه ۶:۴۵ تا ۱۵:۳۵ بود که پس از شیوع کرونا، از ۱۰ اسفند ساعت کاری به ۸ تا ۱۳ و از ۱۲ اسفند به ۸ تا ۱۲:۳۰ تغییر یافت.

از ۲۳ فروردین تا ۱۶ خرداد هم ساعت کاری در اداره‌های استان ۷ تا ۱۴ بود.

بوشهر ازجمله استان‌هایی است که ازنظر مصرف برق در وضعیت قرمز قرار دارد.

کد خبر 533366

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
    0 0
    بنظرم همه کارها دو شیفته بشن خیلی خوبه ، ظرفیت ها هم اینطوری نصف می شه و می شه فاصله اجتماعی بیشتری برای کارکنان در نظر گرفت . حتی چند شیفته بشه و یا شهر ها شبانه روزی بشن.