مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
۰ نفر

وضعیت جوی شهرستان تالش تا پایان هفته با ۴۰ تا ۵۰ میلیمتر بارش و سیلابی شدن مسیل‌ها در حالت هشدار قرار دارد و شهروندان از حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و نقاط سیل‌خیز فاصله بگیرند.

رودخانه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سیدعیسی مهدوی، فرماندار تالش در ستاد مدیریت بحران در فرمانداری گفت: در برخی نقاط، بارش و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است و تمهیدات و اقدامات لازم برای مقابله با ورود حجم بالای آب به شالیزارها و آبگرفتگی معابر عمومی انجام شود. هشدارهای لازم ازسوی دستگاه‌های ذی‌ربط به ترددکنندگان در مناطق کوهستانی و دامنه‌ها داده شود و روستانشینان به ویژه دامداران از تردد در مناطق کوهستانی هنگام رعد و برق بپرهیزند. هر گونه فعالیت دریایی تا پایان هفته ممنوع است و کشاورزان، تمهیدات لازم را برای حفظ محصولات کشاورزی در مقابل بارش‌ها به‌عمل آورند.

سه شنبه هفته گذشته سیلاب ناشی از رگبار، از مناطق کوهستانی و مرتفع بخش مرکزی تالش به محدوده چند روستا وارد شده و در مسیر خود، پل ۲۰ متری شهر تالش را مسدود کرده بود و فرمانداری این شهرستان در غرب استان گیلان میزان خسارات وارده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

کد خبر 533230

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha