یکی از کتابفروشی‌های معتبر جزیره گوام مرکز پارکویزیتور است که علاوه بر کتاب محصولات دیگر تفریحی فرهنگی عرضه می‌کند. عروسک شخصیت داستان‌ها یکی از محصولات جذاب و پرطرفدار جزیره است.

گوآم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایبنا، گوآم جزیره‌ای است در اقیانوس آرام غربی که توسط دولت ایالات متحده آمریکا اداره می‌شود ولی جزء خاک ایالات متحده به ‌شمار نمی‌آید. گوآم بزرگترین جزیره از جزایر منطقه میکرونزی است و پس از طی سه ‌چهار مایل راه آب از هاوایی به فیلیپین می‌توان به آن رسید. بیشتر مردم این جزیره به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند و کتاب‌های منتشر شده در آن نیز به زبان انگلیسی است.

در این کشور کتابخانه‌های معدودی وجود دارد ولی نکته قابل توجه آن رونق خاص کتابخانه و کتابفروشی در این جزیره است. یکی از کتابفروشی‌های معتبر این کشور مرکز پارک ویزیتور است که علاوه بر کتاب محصولات دیگر تفریحی فرهنگی عرضه می‌کند. یکی از اقدامات جالب اخیر این کتابفروشی عرضه محصولات مرتبط با کتاب‌ها است که معمولاً بیشتر کتاب‌ها و محصولات درباره دریا و دریانوردی است.

عروسک، اسباب بازی و دیگر محصولات تزئینی مرتبط با موضوعات کتاب‌ها و رمان‌ها به مشتری‌ها عرضه می‌شود که در نوع خود جالب توجه است. ماکت و عروسک ماهی‌ها و موجودات دریایی یا به عنوان بهتر شخصیت‌های اصلی کتاب‌های دریانوردی در این فروشگاه جلوه خاصی به آن بخشیده است و بسیاری از توریست‌ها نه تنها کتاب‌های این کتابخانه را می‌خرند بلکه همراه آن محصولات جانبی را نیز تهیه می‌کنند.

بسیاری از توریست‌های این جزیره از کشورهای چین، کره جنوبی و ژاپن به این جزیره می‌آیند. آنها کتاب‌های با موضوع دریانوردی را همراه عروسک‌های آن تهیه می‌کنند. یکی از شخصیت‌های محبوب دلقک‌ماهی کارتون در جستجوی نمو است که محصول شرکت والت دیزنی بود.

کد خبر 533029

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha