جای یک بازیکن در همه عکسهای منتشر شده از رختکن پرسپولیس بعد از دیدار برابر فولاد خالی بود.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در دیدار برابر فولاد خوزستان به برتری رسید تا در رختکن بازیکنان و کادر فنی این تیم جشن زودهنگام قهرمانی خود را برپا کنند. در میان تمام عکس‌های منتشر شده از رختکن، اما باز هم جای یک بازیکن خالی بود.

امید عالیشاه کاپیتان دوم سرخ‌ها در هیچ یک از عکس‌های منتشر شده از بازیکنان پرسپولیس در رختکن حضور نداشت تا اینطور برداشت شود که او این روزها از وضعیت خود در پرسپولیس ناراضی است. عالیشاه در نیم‌فصل اول در لیست خروج کالدرون قرار گرفت  اما با توجه به اینکه انصاری‌فرد اراده‌ای برای بازگرداندن کالدرون نداشت کاپیتان دوم سرخ‌ها را در این تیم حفظ کرد. شاید عالیشاه انتظار داشت با تغییر کادر فنی پرسپولیس او جایگاه بهتری در ترکیب این تیم به دست بیاورد اما حضور دو ستاره این فصل پرسپولیس در پست او باعث شد که علی رغم کیفیت فنی بالا عالیشاه همچنان پشت خط این بازیکنان بماند. 

کاپیتان دوم سرخ‌ها شاید اگر در هر تیمی به جز پرسپولیس حضور داشت هرگز دغدغه حضور در ترکیب ثابت را نداشت. او  توانایی حضور در ترکیب ثابت 15 تیم لیگ برتری را دارد اما همچنا ترابی و امیری جلوتر از او در ترکیب پرسپولیس حضور دارند.

از بحث نیمکت‌نشینی عالیشاه نارضایتی او از شرایط فعلی هم که بگذریم،‌جای امید در بسیاری از قاب‌های خاطره‌انگیز سال‌های اخیر بازیکنان پرسپولیس خالی است. شاید کمتر عکسی از او در این سال‌ها در جمع بازیکنان پرسپولیس منتشر شده که او در حال شوخی و خنده و یا در جمع‌ها چند نفره دیده شود. حتی در یکی از مفرح‌ترین اردوهای پیش فصل پرسپولیس که پیش از لیگ هفدهم برگزار شد او همچنان جمع‌گریز بود. خصوصیات خاص اخلاقی عالیشاه شاید در این سالها باعث آسیب دیدن او هم شده باشد. 

بازیکنی که روزگاری علی پروین او را بهترین بازیکن ایران می‌دانست این روزها به جایی رسیده که هم ماندنش در پرسولیس حیف است و هم رفتنش. هیچ هواداری حاضر به جدایی کاپیتان دوم سرخها نیست و هیچ هواداری هم نمی‌تواند حضور او در ترکیب پرسپولیس با وجود ترابی و امیری را تصور کند.

شاید اتفاقات فوتبالی در ادامه راه و جدایی برخی از بازیکنان در انتهای فصل سرنوشت بازیکن محبوب هواداران پرسپولیس را عوض کند.

کد خبر 532915

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha