سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک مجتمع تجاری - اداری در نیاوران خبر داد و گفت: در این حادثه ۱۱ نفر از آتش نجات یافتند.

جلال ملکی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، جلال ملکی اظهار کرد: ساعت ٠٨:٣٩ صبح امروز (۳۰ تیر) یک مورد آتش‌سوزی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله ۳ ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی، تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل حادثه یک مجتمع تجاری اداری پنج‌طبقه بود که در یک واحد حدود١ ١٢٠ متری از طبقه اول حریق رخ داده بود. بر اثر این حریق دود زیادی طبقات دیگر را فرا گرفته بود.

ملکی گفت: در لحظات اولیه حضور آتش‌نشانان در محل، ۴ نفر از درون پنجره طبقات بالایی تقاضای کمک می کردند و بیم این وجود داشت که ناخواسته به پایین سقوط کنند. بنابراین با استفاده از نردبان هیدرولیکی آن ها به سطح زمین انتقال داده شدند. سایر نیروها نیز به اطفای حریق پرداخته و برخی طبقات را جست و جو کردند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: درنهایت جمعا ١١ نفر از این ساختمان خارج شدند که چند نفرشان دچار دودگرفتگی شده بودند. خوشبختانه حریق به سرعت اطفا شد و پس از ایمن سازی کامل و تخلیه دود، محل به مسئولان و عوامل شهرداری تحویل داده شد.

کد خبر 532625

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha