زن جوانی که پسر دوساله خود را به قتل رسانده، در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته تا پرونده‌اش مورد رسیدگی قرار گیرد.

حوادث

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه ایران، شامگاه ۲۴ تیر امسال زن جوانی هراسان درحالی که بدن نیمه جان پسر دوساله‌اش را در آغوش داشت، به درمانگاهی در شهریار رفت. وی مدعی شد که حال پسرش بد شده و او بلافاصله کودک را به درمانگاه رسانده است. اما پزشکان پس از معاینه بچه دریافتند وی ساعتی قبل جان باخته است.

با توجه به مشکوک بودن علت مرگ کودک موضوع به پلیس اعلام شد و  تیم ویژه‌ای از کارآگاهان جنایی به‌دنبال اعلام مرگ مشکوک بهزاد کوچولو در درمانگاه حضور یافتند.

سرهنگ بهروز کریم‌خانی، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در این باره گفت: در معاینات اولیه به خاطر اینکه آثار ضرب و جرح روی بدن کودک نبود، جسد به دستور بازپرس کشیک قتل به پزشکی قانونی منتقل شد.

مادر این کودک که سارا نام دارد، در اظهارات اولیه خود اعلام کرد که بهزاد در حال خوردن غذا خفه شده است. اما اظهارات متناقض مادر و همچنین مشکوک بودن علت مرگ باعث شد بازپرس دستور بازداشت زن جوان را صادر کند.

این زن ۳۸ساله در اعتراف‌های خود گفت: پس از طلاق باتوجه به اینکه همسرم حضانت پسرم را بر عهده نگرفت، خودم بهزاد را نگه داشتم اما آنقدر زندگی‌ام سخت بود که مجبور شدم دوباره ازدواج کنم. درواقع با این کار مشکلاتم را بیشتر کردم. چون همسر دومم با نگهداری پسرم مخالفت کرد و همین موضوع باعث اختلاف و درگیری بین ما شده بود.

شوهرم مدام بهزاد را اذیت می‌کرد. این مسأله باعث شده بود به شدت روح و روانم به هم بریزد. طوری که روز حادثه نمی‌دانم چه شد که در یک لحظه بهزاد را خفه کردم تا هم بچه‌ام از این زندگی راحت شود و هم خودم، اما الان خیلی پشیمانم و خودم را مستحق مرگ می‌دانم. وقتی دستم را مقابل دهانش گرفتم، واقعاً نمی‌دانستم که با این کار دارم چه جنایت بزرگی مرتکب می‌شوم.

با اعتراف‌های تلخ زن جوان وی بازداشت شد و برای رسیدگی بیشتر در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

کد خبر 532548

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha