وزیر آموزش و پرورش گفت که طبق برنامه ریزی‌های انجام شده و مجوز ستاد ملی کرونا به احتمال زیاد در سال تحصیلی جدید با احتساب روزهای پنجشنبه، نیمی از دانش آموزان روزهای زوج و نیم دیگر روزهای فرد به مدرسه خواهند رفت.

محسن حاجی‌میرزایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محسن حاجی میرزایی در گفت وگویی تاکید کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا در سال تحصیلی جدید آموزش و پرورش برای حفظ سلامت دانش آموزان در مدارس مسئولیت خطیری بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: مقرر شده است که سال تحصیلی جدید  ۱۵ شهریورماه سال جاری آغاز شود تا اگر با شیوع بیشتر ویروس کرونا کاستی هایی باشد، زمان بیشتری برای جبران آن داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ۴۰ درصد مدارس با توجه به تعداد دانش آموزان آن می توانند با رعایت فاصله گذاری کلاس های درس خود را برگزار کنند، گفت: مدارسی که تعداد دانش آموزان آن زیاد باشند، آنها را به دو دسته تقسیم خواهیم کرد تا در روزهای زوج و فرد به مدرسه بروند.

  • آغاز بکار مدارس ۱۵ شهریورماه ۹۹ 

حاجی میرزایی اظهارداشت: طبق برنامه سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریورماه امسال چه به صورت حضوری و غیرحضوری و یا ترکیبی از این دو آغاز خواهد شد و اگر در استانی وضعیت قرمز باشد از روشهای دیگری استفاده خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه با اجماع نخبگان این وزارتخانه و وزارت بهداشت وضعیت های متفاوتی برای سال تحصیلی جدید پیش بینی شده است، گفت: طبق این روش ها به علت وضعیت قرمز امکان حضور دانش آموزان در سر کلاس نیست و یا اینکه امکان حضور با رعایت فاصله اجتماعی خواهد بود و یا ممکن است ترکیبی از این دو باشد.

وی با بیان اینکه در هر حال آموزش و پرورش تعطیل بردار نیست، گفت: هرچه شیوع کرونا شدت گرفت و ناچار شدیم که مدارس را تعطیل کنیم از فضای مجازی برای برگزاری کلاس های استفاده خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: هیچ کس تصویر مشخصی از آینده ویروس کرونا ندارد و ما نیز برنامه ریزیهای متفاوتی را برای مقابله با این بیماری در نظر گرفته ایم که حالت ها و روشهای هریک از آنها با یکدیگر متفاوت است.

حاجی میرزایی با بیان اینکه آموزش دانش آموزان یکی از مهم ترین ماموریت ما و جزو حقوق اساسی ملت است، یادآورشد: ما اگر مجبور شویم علاوه بر استفاده از ظرفیت های سامانه شاد، برای اطلاع رسانی به دانش آموزان از یکی ازشبکه های پیام رسان داخلی نیز استفاده خواهیم کرد.

  • افزایش ظرفیت سامانه شاد در فضای مجازی  

وی با اشاره به ضرورتهای استفاده از سامانه شاد یادآورشد: هدف از راه اندازی شبکه شاد، نظام مند شدن آموزش دانش آموزان در فضای مجازی بود و اگر فرصت کافی داشتیم می توانستیم این سامانه را به صورت کامل اجرایی کنیم اما برنامه ما این بود این سامانه هرچه زودتر بالا بیاید و اشکالات آن به تدریج برطرف شود.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: برای رفع اشکالات این سامانه ۱۰۰ نفر از همکاران ما دریافت پیام های کاربران را در سطح کشور بر عهده گرفتند  زیرا یکی از اهداف این سامانه برگزاری کلاس های مجازی بین دانش آموزان و معلمان بود.

حاجی میرزایی افزود: برای شروع سال تحصیلی جدید آموزش و پرورش به دنبال این است که ظرفیت های بالایی را در سامانه شاد ایجاد کند و در مناطقی دور افتاده که دانش آموزان اینترنت ندارند با وزارت ارتباطات هماهنگی شده تا با استفاده از تبلت های ارزان قیمت دانش آموزان این مناطق بتوانند از این سامانه برای آموزش استفاده کنند.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر عملکرد مدارس غیردولتی در زمان شیوع بیماری کرونا اظهارداشت: خوشبختانه در مدارس دولتی همه تابع ضوابط و مقررات هستند، اما اگر در مدارس غیردولتی شاهد تخطی از مقررات مقابله با کرونا باشیم با آنها طبق قانون رفتار خواهد شد و ممکن است حتی مجوز این مدارس تعلیق و یا حتی لغو شود، زیرا هیچ مدرسه ای حق ندارد سلامت دانش آموزان و جامعه را نادیده بگیرد.

  • نظارت برای تعیین شهریه مدارس غیر دولتی 

وزیر آموزش و پرورش به میزان شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: همه ساله شهریه مدارس غیردولتی و میزان رشد آن با رعایت ضوابط و مقررات متناسب با وضعیت و امکانات مدارس تعیین می شود.

حاجی میرزایی افزود: شهریه این مدارس برای ارائه خدمات آموزشی تعیین شده کاملا مشخص است، اما ممکن است برای تشکیل کلا سهای فوق برنامه آموزشی و یا سرویس مدارس هزینه های بیشتری دریافت کنند که آنهم به توافق مدارس یاد شده با خانواده ها بستگی دارد.

 وی گفت: همانطور که قبلاً نیز به اطلاع رسیده اگر مدارس غیردولتی که قرار بود خدماتی به دانش آموزان ارائه دهند به علت کرونا نتوانستند به دانش‌آموزان خدمت ارائه کنند باید هزینه هایی که از خانواده‌ها دریافت کرده بودند به آنها برگردانند و یا اینکه این مبالغ برای شهریه سال تحصیلی جدید در نظر گرفته می شود.

  • اختصاص تسهیلات کم بهره برای مدارس غیردولتی 

وزیر آموزش وپرورش بیان کرد: خوشبختانه برای جلوگیری از ضرر بیشتر مدارس غیردولتی در ستاد ملی کرونا تصمیم بر این شد که برای این مراکز آموزشی که نیروی انسانی خود را تعدیل نکنند تسهیلات کم بهره اختصاص یابد و  مقرر شده به ازای هر نیروی انسانی معادل ۱۶ میلیون تومان به این مدارس تسهیلات کم‌بهره تعلق بگیرد.

حاجی میرزایی در خصوص سند تحول آموزش و پرورش نیز گفت: طبق این سند تحول آموزش و پرورش به دنبال این است که دانش‌آموزان در زمانی که در مدارس خود تحصیل می‌کنند به مهارت های بیشتری دست پیدا کنند و از محتوای این سند ۲۵ موضوع مشخص شده است که می‌تواند آثار آن قابل سنجش باشد.

وی یادآورشد: دراین سند دانش آموزان به جای کتاب بسته یادگیری خواهند داشت که کتاب جزیی از این بسته خواهد بود و همه کلاس های درس ، حیاط مدرسه، سرویس مدارس و یا اماکن دیگر مدرسه محل یادگیری دانش آموزان خواهد بود.

حاجی میرزایی تاکید کرد: اطمینان دارم در صورت اجرای محتوای این سند، همه اعضای جامعه ما و خانواده ها از آن استقبال خواهند کرد، ولی اجرایی شدن آن در سطح کشور نیازمند بودجه مناسبی است.

  • ۹۸ درصد بودجه آموزش و پرورش پرداخت حقوق فرهنگیان 

وزیر آموزش و پروش با بیان اینکه ۹۸ درصد بودجه آموزش و پرورش به پرداخت حقوق معلمان و فرهنگیان اختصاص دارد، گفت: در سال های اخیر  دولت هر سال بودجه آموزش و پرورش را افزایش داده است و امسال نیز علیرغم کاهش بودجه برخی از دستگاههای اجرایی، بودجه آموزش و پرورش  ۲۷ درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: هیچ راهی برای توسعه پایدار کشور جز تقویت جریان یادگیری نداریم و هرچه یادگیری کارآمدتری در نظام آموزشی داشته باشیم حکومت ما نیز در آینده کارآمدتر خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به افزایش حقوق معلمان بیان کرد: با قاطعیت عرض می کنم بیشترین افزایش حقوق کارکنان دولت در فاصله سالهای ۹۲ تا ۹۹ به حقوق فرهنگیان اختصاص دارد و همه معلمان و کادراداری در اسفندماه سال گذشته از افزایش حقوق  برخوردار شدند.

حاجی میرزایی با بیان اینکه تمام تلاش ما در آموزش و پرورش این است که بتوانیم دین خود را به معلمان ادا کنیم، یادآورشد: این در حالی است که دولت در سخت ترین شرایط قرار دارد، اما برای افزایش حقوق فرهنگیان در چهار مرحله قدم‌های خوبی برداشته شده است.

  • تحویل ۲۰ هزار واحد مسکونی به فرهنگیان 

وزیر آموزش و پرورش در خصوص تامین مسکن فرهنگیان نیز گفت: طبق فراخوانی که بین شاغلین و بازنشستگان فرهنگی انجام شد ۳۲۰ هزار نفر در این فراخوان ثبت‌نام کردند از بین آن ۷۵ هزارنفر برای مسکن دار شدن حائز شرایط تشخیص داده شده اند و تلاش ما این است که با همکاری وزارت راه وشهرسازی تا پایان دولت دوازدهم بتوانیم به بیش از ۲۰ هزار نفر از فرهنگیان واحد مسکونی، تحویل دهیم.

کد خبر 532119

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 233
  • نظرات در صف انتشار: 15
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسینی IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    90 99
    سلام، بهتر نیست فقط پایه های ششم، نهم و دوازدهم به مدرسه برن اينطوري توی مدارس کلاس بیشتری است و بچه ها ب تعداد کمتر توی کلاسها پخش ميشن
    • Sh IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      نهمی و ها و ششمی ها و دوازدهمی ها چه گناهی کردن که اونا باید برن امتحاناتشون حضوری باشه و اصلا اهمیتی بهشون داده نمیشه بهتره یه فکری برای همه ی پایه ها بکنید که این سه مقطع هم جزئی از همه ی پایه ها هستند.
    • سارا IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      92 51
      دوازدهم گناه دارند
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      تو اگه بچت نهمی بود میفرستادی
  • امیری IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    55 37
    جناب وزیر بر اساس چه سند و مدرکی می فرمایند بیشترین افزایش حقوق مربوط به فرهنگیان بوده است. فقط مثال ارتش .مدرک فوق لیسانس سابقه ۲۰ سال حقوق دریافتی ۱۰ میلیون . همین مدرک با همین سابقه در آموزش و پرورش با تمام افزایش های که فرمودن ۶ میلیون .
    • AE ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      71 34
      ارتشی باید بیشتر هم بگیرد. ارتشی ۲۴ساعته اماده است ولی معلم ها بعدازظهر ها و تابستان تعطیل هستنپ
    • IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      45 13
      برادر من اینجا جای این حرفها نیست فعلا بحث درمورد بازشدن یانشدن مدرسه هاست ماداریم با کرونا دست وپنجه نرم می کنیم معلوم نیست بمیریم یا زنده بمونیم شما به فکر حقوق هستید؟!
    • IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      25 25
      در مدارس غیردولتی با مدرک بالاتر، با کار بیشتر و ساعت حضور بیشتر در مدرسه و بیست و چهار ساعته پاسخگو بودن به اولیا، حداکثر دو تومان حقوق می گیرند. به نظر من بسیاری از معلمان مدارس دولتی، با هر سابقه و تجربه، حقوقی که می گیرند حقشون نیست! چون اساسا کار خاصی انجام نمیدن. سی سال می خوردند و می خوابند بدون اینکه به جایی یا کسی پاسخگو باشند. بدترین معلم‌ها شون هم اخراج نمیشن، فقط از مدرسه ای به مدرسه دیگه جابجا میشن! در حالی که در مدارس غیر دولتی، دست از پا خطا کنی،بر باد فنا می ری!
    • امیر IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      27 23
      یجورمیگی ارتش انگارحق شماروخورده مقایسه درست کن بعد.فوق لیسانس توبدترین شرایط خدمتی نه یه مدرک الکی وکلا عیدتعطیل همه اعیادوتعطیلات تعطیل تابستون تعطیل الان چراصداتون درنمیادکه حقوقتون بیشترازهمه زیادشدهیچکاری هم نکردین واقعا که چه متوقع تشریف دارین
  • FR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    خواهش میکنیم به کیفیت تدریس در مدارس دولتی توجه شود درسیستم شاد که اردیبهشت ماه برگزار شد وقت تدریس فقط به حضور و غیاب و مقدار اندکی تدریس گذشت پیشنهاد این است که سرمایه گذاری روی آموزش به شکل آنلاین در هر صورت لازم و ضروری است
    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      33 8
      جالبه مدرکمن دکترای دامپزشکی هست با یازده سال سابقه خدمت و عید و تابستان هک ندارم حکمم پنج و نهصد هست چرا اینقدر تبعیض دریافتی هم پنج و چهارصد
    • امیر IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      58 44
      ببخشید یک ارتشی شبانه روز باید اماده باش باشد اما معلم تابستون ها کامل تعطیل هستند
    • حسین IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      37 74
      به نظر من بهتر است مدارس باز شود وروز های تعطیل برداشته شود
    • جواد IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      18 8
      مگه همیشه جنگه ۳۰ سال پیش تموم شد الان چکار میکنن همه ی کارمندا بعدازظهر ها بیکارن تابستونها هم مدرسه ی همه کشورها تعطیله
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    بچه ابتدایی چطوری میتونه خودش رو جمع و جور کنه کرونا نگیره خوتون رو قضاوت کنید.
    • محمد علی سلیمانی زاده IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      70 28
      سلام اگر دانش آموزان زوج و فرد شوند پس ساعت کاری دبیر ا ن چی میشه
    • فاطمه IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      کلاسهای آنلاین سال قبل اصلا خوب نبود معلم اصلا اموزش نمیداد الان دختر من کلاس چهارم هست میخواد بره پنجم اصلا ریاضی بلد نیست اصلا درس داده نشده هرچه هم توگروه گفتیم معلم درس نداد اگر مثل کلاسهای سال قبل باشه تشکیل نشه بهتره
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      83 74
      آره والله دختر منم همینطور هشتم بود هیچ درسی داده نشد بخدا فقط کاردستی یه بتر والسلام فقط حقوق میگیرن البته تو کلاس هم درس چندانی نمیدن فقط معلمها با گوشی ور میرن
    • حمیدرضا IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      73 54
      اونی که میگه معلم‌ها تابستون بیکارن یک هفته بیاد جای ما سر کلاس فقط تا ظهر 40تا دانش آموز رو ساکت کنه به طوری که هیچ کدوم هم معترض نشن به تیریج قباشون هم بر نخوره. بعد اظهار نظر کنه. شما ها 2 تا بچه تو خونه داشته باشین از عهدشون بر نمایین.
    • IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      23 5
      بله درست میفرمایید ولی این رو هم حساب کنید که یک شبانه روز آماده باش هستن یه شبانه روز هم در منزل در خواب ناز تشریف دارن یا ۱۵ روز سر کارن و ۱۵ روز در منزل آرمیده اند .ما خوشحال میشیم ارتشی حقوقش بیشترم باشه ولی چرا همبن مقدار ناچیزی که امسال افزایش دادن رو هی تو سر ما میکوبن
    • زهرا IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      26 6
      اونهایی که میگن معلم ها تابستان تعطیل هستند شما بگید کدام دانش آموز حاضر هست ۱۲ ماه سال مدرسه بیاد اصلاً کشش دارند؟ همین هم به زور میان مدرسه عید نوروز که میشه دیگه هوای تعطیلات به سرشون میزنه وبعد از عید یعنی فصل بهار معلم به زور اونها رو میکشونه فکر کردید دانش آموز خیلی به فکر درس هست کشش درس ندارند که معلم تابستان هم بیاد.
    • ناشناس IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      20 13
      سلام آره والله دختر من کلاس هفتم سال جدید کلاس داشتم میشه اصلا ریاضی بلد نیست کلاس آنلاین فقط حضور غیاب بود
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    فعلا تواین شرایط به هیچ وجع نباید بچه ها مدرسه بروندتاازواکسن مطمئن نشدید مدرسه میشود سل بعد رفت ولی اگرخدایه نکرده عزیز انمان طورشون بشودیک هم باید توسرخودمون بزنیم دورازجونه عزیز انمون
    • نگار IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      عزیزم اگه بچه ات اول دبستان یا دوم بگو اول یا دوم بنده خدا ها ابتدایی ها بیشتر از شما ها رعایت می کنن حرف بیخود نزن
    • خانم معلم IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      66 30
      شما چطور به خودتون اجازه میدید نظرتون رو به همه ی معلمین تعمیم بدید؟ قبل از حرف زدن کمی فکر کنید لطفا
    • حمید IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      66 36
      سلام چرا برخی از مردم ما با معلم ها مشکل دارن ؟ بچشون درس نمی خونه میندازند گردن معلم . البته همه جا داریم با وجدان و بی وجدان . کارمندای بیشتر ادارات با موبایل ور میروند نه فقط معلم ها در کلاس . با انصاف باشیم .
    • فعال پدنی IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      72 17
      بنظر من معلمها اگر مراقب ۴۰تا بچه باشن تا همدیگرو نکشن و خون بپا نشه ،کفایت میکنه... والا من تحمل یه دونه بچه خودمو توی خونه ندارم. حالا درس دادن دیگه کار حضرت فیله
    • مهدی IR ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      13 29
      معلما از کل سال یه ماه کار میکنند بقیه ماه ها بیکارند توایران اینقدر به معلما خوش میگذره که مهندس ها مغازه دار طلا فروش دلاال خودرو وهمه ارزوشونه که ای کاش معلم میشدن
    • IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      46 0
      آفرین درسته .این مردم هرچی میشه زوددرموردمعلم ها قضاوت میکنن دیوارکوتاه ترازمعلم هاپیدانمیکنن.چرادرموردنمایندگان مجلس چیزی نمیگن‌ علاوه برحقوق کمک هزینه اجاره ،سفرودفترشون میگیرن یک قرون هم کار نمیکنند فقط تو مجلس میخوابن
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      15 5
      واقعا عید که میشه خونواده زنگ میزنن چرا تعطیل میکنید کاش تعطیل نمیشد تا ما میخابیدیم
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    بهتر توی کرونا مدارس باز نشن چون خطرناکه
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      78 9
      گل گفتی
    • زهرا IR ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      51 3
      واقعاً گل گفتی
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    باز کردن مدارس در این وضعیت اشتباهی فاحش است از مسئولین،درخواست داریم،با دقت بیشتری،عمل کنند
    • ناشناس IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      32 4
      من هم با شما موافقم
  • معصومه IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    خب چی میشه پایه های ابتدایی ب مدرسه نرن وفقط متوسطه ی اول و دوم برن
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      79 18
      بچه شما هم اگه متوسطه اول یا دوم بود میفرستادیش مدرسه؟
    • IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      23 2
      خانم الان بچه من اول راهنمایی هستش تو به فکر بچه خودتی و نگران حالا من نباید نگران بچه خودم باشم مسئول ها اگر مدارس بازشدن و خدای نکرده برای فرزندهای ما اتفاقی بیفته ما از چشم شما میبینیم و پای شما گیره چرا ما باید بچه هامون رو زبونم لال قربانی کنیم کسی واقعا اینجا نیست که جواب گوی ما باشه
    • Yeki LU ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      28 1
      یعنی بدن دانش آموزان متوسطه اول و دوم قوی تر از ابتدایی هاست؟
  • زهرا IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    اگه به فکر درس دانش آموزان هستید سریعتر برای خرید واکسن تا اون موقع اقدام کنید وگرنه هیچ راهی نیست. تازه مدارس تعطیله این همه آمار کرونا بالا رفته اگه مدارس باز بشه که فاجعه میشه
    • ناشناس IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      مگه مادبیرستانیا چه گناهی کردیم که فقط مابریم من دوازدهم میرم وخیلی خیلی پایه مهمیه ولی بازشدن مدرسه هاتواین شرایط اشتباه محضه
    • امیرحسین IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      نظر شما کاملا اشتباه هست متوسطه چه فرقی با ابتدایی داره اگر قرار باشه که متوسطه بره مدرسه ابتدایی هم باید بره فقط بچه شما که مهم نیست بچه مردم هم مهمه یجوری میگین انگار شما بچتونو لای پر قو بزرگ کردین ما بچهامونو وسط جوب اگر قرار باشه یکی بره پس باید همه با هم برن ولی نظر من اینه که هیچکس تا استفاده از واکسن به مدرسه نره
    • ... IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      18 0
      من امسال میرم نهم ادم نیستم ؟؟ اگه‌کرونا بگیرم شما پاسخگویی؟؟ الان بچه خودت ابتداییه مارو ادم حساب نمیکنی بچه خودت بیاد متوسطه یک میگی ابتداییو تعطیل نکنید فق متوسطه یکو تعطیل کنید یوق بچم چیزیش نشه
  • عسل IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    تورو خدا مدارس رو باز نکنید بچهای ما گناه دارن
  • مریم IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    130 6
    برای ریشه کن شدن کرونا جز واکسن راهی نیست خدا کنه زود واکسن بیاد .
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      9 27
      خوب اگه بچه هات آموزش نداشته باشند و هیچی یاد نگیرند چی . اون موقع بهتره؟؟
  • ناشناس IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    آقای وزیر شما خودتون بچه ابتدایی داشتید میفرستادید مدرسه چه زوج باشه چه فرد .بچه ها کل تایم حضور در مدرسه باید ماسک بزنه به نظر شما رعایت میشه، شما تضمین میکنید بچه هامون آلوده نشن.برنامه شاد هم خیلی از معلم ها تدریس نکردن چند روز حضور غیاب با چند سوال این یعنی تدریس؟لطفا به مدارس دولتی رسیدگی کنید
    • ی دانش اموز IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      24 6
      من کاملا با نظر شما مواقم اصلا در شبکه شاد ب ما درس نمیدادند فقط،حضور غیاب .
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    اصلا نباید مدرسه ها شروع بشه تو این وضعیت تازه این شاد هم که به درد نمی خوره بالا نمیاد باید اینترنت رو هم ارزون کنن
  • حدیث IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    76 39
    مدرسه ها باز بشن ولی حظوری و انلاین
    • محمد IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      23 12
      بله واقعا
  • ن.م IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    .یکسال نرندهیچ انفاقی نمیفته .بچهموازسرراه نیاوردم
  • صدف AE ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    من که اصلن و ابدن نمیذارم بچم به مدرسه برسه، با چنگ و دندون بچمو بزرگ کردم همین یه دونه پسرا دارم باباشم که ول کرده رفته برا خودش به الواتی، مرض دارم مگه یه دونه بچمو بفرستم تو دهن مریضی..
    • قاسم IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      18 66
      مگه میشه اموزش را تعطیل کرد اخرش چی
    • سراج IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      21 38
      دقیقا همینطوره
    • ناشناس IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      15 30
      خب شما بچه ت رو نفرست . باید مدرسه ها باز بشه .
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    58 19
    آه از دست این همه......
    • امید IR ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      11 36
      چطور بچتو‌ عروسی میبری بازار میبری میزاری توکوچه باهزار تا بچه بازی کنه نگران نیستی اما مدرسه رفتنی نگران شدی
  • F.A IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    85 15
    با سلام خدمت جناب وزیر همانطور که گفته شده از اول پاییز علاوه بر کرونا شاهد شیوع آنفلوآنزا نیز خواهیم بود، لطفا آموزش ها به صورت مجازی ادامه پیدا کند، ما از جونمون سیر نشدیم پاشیم بیاییم مدرسه،بعدشم خود من با ماسک و دستکش تو مدرسه هیچی یاد نمیگیرم، کسی هم که بخواد درس بخونه با هر شرایطی کنار میاد و مجازی هم میتونه بخونه، بالاخره درس که از سلامتی مهم تر نیست. پدر مادر ها هم اجازه حضور فرزندشان در مدرسه را نمی دهند. لطفا آموزش ها به صورت مجازی باشد. باتشکر
  • ناثر IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    91 10
    آقای وزیر .اول پول حق التدریس شاغلین که مجازی درس دادند را پرداخت کن بعد درمورد تدریس مجازی سال بعد حرف بزن.
    • ۰۰۰۰۰ IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      26 10
      والا ما که تو تیزهوشان هستیم درس انچنانی از معلم ندیدیم همش خودمون خوندیم چه برسه به بقیه مدرسه ها . الکی هم اینقدر به معلما اینترنت دادن البته معلمای باوجدان واقعا تدریس کردن که خدا اجرشون رو میده
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    107 7
    بهتره که فکر اساسی تر بکنید الان که تابستونه آمار کرونا بالا رفته پاییز بدتر وبدتر میشه بچه های ما چه گناهی کردن برن مدرسه وآلوده بشن اصلا با ماسک ودستکش برای چندین ساعت کی میتونه درس یاد بگیره...فضای مجازی را گسترده تر وقویتر کنید الان عصر تکنولوژیه
    • زهرا IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      ما درسمون برامون مهمه هر جور شده مقابل کرونا وایمیسیم و درسمون رو میخونیم
    • نیلی IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      89 5
      من که اجازه نمیدم دخترم بره مدرسه الان این قدر امار بالا رفته پاییز دیگه چی میشه من بدون دخترم نمی تونم زندگی کنم حالا کیه که به نظر ما اهمیت بده
  • GB ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    98 3
    سلام چه مدارس باز بشه چه نه تحت هیچ شرایطی بچه هام رو مدرسه نمی فرستم تا واکسن بیاد با اموزش مجازی امسال رو سر می کنیم
    • رقیه IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      19 41
      سلام به نظر من برای بچه هامون معلم خصوصی بگیریم
  • مامان ارنیکا IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    115 7
    مگه بچه های ما چه گناهی کردن که باید کرونا بگیرن من اجازه نمیدم دخترم مدرسه بره حالا مگه کسی هم به نظر ما اهمیت میده
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    64 9
    پس کلاس اولیا که پایه هستن و خیلی مهم باید چی کار کنم تازه بچه هم هستن نمیفهن لطفاً بجای تعریف از کارتون در مورد اونا بگید
  • ۰ IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    85 4
    من که بچه ام رو نمی زارم بره بچه های خودشون آنلاین یا معلم خصوصی بچه های ما هیچی مدرسه برن
  • Tina IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    79 6
    منکه بچمو تو این شرایط آلوده نمیفرستم مدرسه چندماهه از خونه بیرون نبردمش حالا بره مدرسه جونه پسرم از همه چی مهمتره متاسفم واسه سهل انگاریتون آقای حاجی میرزایی
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    121 3
    سلام تا کی می خواهیم سنتی فکر کنیم دنیا داره تغییر می کنه ما هم باید تغییر کنیم اخه یکی به این نخبه بگه زوج و فرد چیه دو نفر هم کنار هم می تونن همدیگر را مریض کنن بعد شما می خواهید بچه ها مثلا ۱۵نفر تو کلاس باشن . تا کرو نا هست مدرسه بی مدرسه اگر دلتون برای بچه ها نگران فکر خرید واکسن باشید فکر وضعیت اقتصادی باشید بچه ای که نمی تونه پرو تیین بخورد اماده برای مریض شدن
  • گل IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    67 9
    دانشگاه چی ؟؟؟؟؟
  • . IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    45 7
    آقا هرکی بخواد بالاخره که باید در بیاره من خودم توی ماسک نفس تنگی میگیرم
  • رضا IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    60 4
    آقای وزیر شما آینو بدانید که کسی بچه خودشو نمیبره مدرسه خودتون آگه بودیم این کارو میکردین که ما این کارو بکنیم فقط آینو بدانید آگه این کارو بکنید خدایه نکرده بلایی سر بچه هامون بیاد آنوقت هر چه دیدین از چشم خودتان دیدین
  • میترا IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    66 4
    با سلام اخه کدوم مدرسه جرات نداریم از خونه بیرون بریم بعد بچه زو بفرستیم مدرسه خودتونم میدوند تو این شرایط نمیشه بچه ها مدرسه برن پس چی میگیید دور از جون بچه همون میخواید بچه ها رو به کشتن بدید مدرسه بی مدرسه یکسال دیرتر بهتره تا جون بچه همون به خطر بیفته
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    40 16
    خدا بدادمون برسه اول مهر کلاس اولی چطور غیر حضوری میخاد یاد بگیره
    • الهام IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      58 5
      سلامتی بچهامون مهم تر از درسشونه
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    56 5
    تو این اوضاع کسی از جون بچش سیر نشده والسلام .
  • مبین IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    77 6
    به نظر من بهتره مدرسه ها باز نشن چون بعضی ها هستن که اصلا به زدن ماسک اهمیتی نمیدن اگر هم به اجبار بزنن ماسک رو هر چند دیقه برمیدارند و این باعث شیوع بیشتر میشه یا اگه کسی کرونا نداشته باشه و به اجبار سرفه کنه همه میرسد و بیرون میرند که اگر موقع رفتن به بیرون به همدیگه برخورد کنن بازم باعث شیوع بیشتر میشه
  • Amir IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    46 7
    آقای حاجی میرزایی اگر شما خودتونم بچه مدرسه ایی داشتید همین پیشنهادو میدادید.ما اصلا بچه هامونو مدرسه نمیفرستیم.این بچه ها باید از سرویس مدارس استفاده کنند مگر میشود با این شرایط با سرویس به مدرسه بروند یا این زوج وفرد چه فرقی میکند حداقل ۱۲نفر تو یک کلاس ۱۲متری به راحتی بیمار میشن.خواهشا یک فکر دیگه کنید.
  • زینب IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    60 1
    من اصلا اجازه نمیدم با این مریضی بچه هام برن مدرسه
  • حمید AE ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    28 11
    درسته افزایش حقوق داشته ولی باز هم نسبت به بقیه کارمندان دولت .حقوق فرهنگیان و پرستاران کمتر از بقیه دولتی ها هست
  • محمد IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    53 7
    جناب وزیر لطفا فکر همه باشیدو کشکی تصمیم نگیرید.دخترمن مشکل قلب وریه داره وبا وجوداین بیماری اصلا صلاح نیست از خونه بیرون بره چه برسه به مدرسه. چندماهه دخترمو از خونه بیرون نبردم حالا با دستای خودم نمیفرستمش مدرسه . مگه از جونش سیرم مگه از سر راه اوردمش مگه کم سختی پاش کشیدم که حالا بخاطر مدرسه جونش تو خطر بندازم. شما و دولت اگه تدبیر بلدین نگه دارین برای خودتون. اینترنت ارزون کنید. تبلت ارزون کنید .برنامه ی شادتون هرجی زودتر مشکلاتش برطرف کنید و تدریس رو مجازی کنید تا واکسن کرونا بیاد.اگه وجدان داشته باشید نمیذارید تواین شرایط مدارس باز بشه و جون بچه های مردم تو خطر بیفته.
  • مادر IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    50 1
    تو مدرسه ای که ۲۰۰ دانش آموز هست چه طوری زوج و فرد کنید که فاصله هم رعایت بشه یعنی زنگ تفریح چیکار میکنید دستشوی رفتن بچه های ابتدای یا رعایت بهداشت رو چه جور بچه ها رعایت کنن به خدا که فقط خودتون نشستید با تمام رعایت نکات بهداشتی و فقط میخواهید بچه های بی گناه را بکشید خودتون واکسیناسیون شدید و کاری ندارید به بچه های بی گناه
  • نازنین IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    45 2
    باسلام به آقای حاجی میرزایی، الان عصر تکنولوژیه اگه تو این وقتا استفاده نشه کی میخوا بشه؟ تا واکسن نیومده مدرسه تعطیل شه بهتره، سلامتی مهم‌تر از تحصیله، به نظرم حتی یه بچه از ایران از طریق کرونا تو مدرسه از دست بره خیلی تاسف اوره، سهل انگاری چیزی و بر نمیگردونه، لطفا تو انتخابتون بیشتر دقت کنین،، تشکر،،
    • Mobina IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      10 0
      مخصوصا دستشویی های مدارس ۲۰۰ نفر چطور قبل غذا خوردن برن دستاشونو بشورن اصلا با عقل جور در نمیاد مخصوصا دستشویی مدارس دختران که خیلی میرن دستشویی جدا از اینا نیمکت ها زنگ تفریح درس خوردن تغذیه لطفا یکم فکر دیگه کنید.
  • صبا IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    26 13
    عالییییییی
    • دنیا ماجدی IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      23 1
      چرا باید تو عصر تکنولوژی هنوز مجبور به رفتن به مدرسه باشیم اگ الان ازش استفاده نکنیم دیگ کی میخواهیم استفاده کنیم از بی مسئولیتی شماست که همچین حرفی میزنید و هنوز خیلی از روستا ها اینترنت ندارن ما که متوجه هستیم تمام استان ها قرمز هستن جون فرزندامون مهمتر از تحصیل اع
  • Zzbb IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    41 2
    چرا مدارس باید۱۵ شهریور باز شود؟ بچه ها چه گناهی کردن که باید زودتر برن مدرسه اونم تو این وضعیت؟ شما تضمین می کنید که اگر رفتن کرونا نگیرن؟ لطفا یکی به این سوال ها جواب بده
  • فریبا FR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    34 8
    سلام لطفا پایه ابتدایی رو تعطیل کنید بچه ان هرکارکنین نمیتونین ازهم‌جداشون کنید توحیاط باهم بازی میکنن اونوقت مریضی بیشترمیشه لطفا مجازی تشکیل بشه
  • زهرا IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    25 5
    سلام به نظر منم بهتره اموزش ها غیر حضوری باشه اخه بچه اول دبستانی چه جوری میخواد بهداشت رعایت کنه تو مدرسه ببخشید میشه در مورد هزینه های پیش دبستانی که ما پارسال پرواخت کردیم وبچه فقط دو سه ماه رفتن صحبت کنین
    • سحربانو IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      37 2
      خانم یا همه پایه ها یا هیچ کدوم. مگه راهنمایی و دبیرستانی ها آنتی ویروس دارن؟
    • امانی IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      15 0
      منم موافق تعطیل شدن مدارس هستم تو فضای مجازی هم وقت تلف کردنه
  • م.ز US ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    45 3
    آقای وزیر شما میخوای به بچه کلاس دوم چجوری بفهمونی باید ماسک بزنی و تو دهن همکلاسیت نری!!؟؟ بچه من در مقابل مریضی خیلی مقاومت بدنیش کمه!! سال قبل با اینکه اوایل کرونا نبود، خودمو کشتم که کنار همکلاسیاش نشسته مواظب باشه. وسایل اونا رو برنداره و نزدیک صورتشون نشه!! ولی بچه م توی یک ماه دو بار سرما می خورد حتما!!! بچه ها فقط به بازی و شادی فکر می کنن. توصیه های ما توی مدرسه یادشون میره!! نمیشه با ترس و استرس فرستادشون مدرسه که!! تازه گیریم همه چیز در کلاس رویایی و خوب باشه، شما حیاط رو در زنگهای تفریح چطور میخواید کنترل کنید. اونم مدرسه پسرانه رو؟؟؟؟؟؟
  • بهزاد IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    58 4
    آقای وزیر ما که درس خوندیم به کجا رسیده ایم به کجا رسیده ایم که بچمون تو این روزای کرونایی بیان سر کلاس خیالتون راحت هیچ کسی بچه شو نمیفرسته بعدش هیچ شهری هم سفید نیست ما که نفهم نیستیم ندونیم تو این مملکت چی میگذره
    • فرزاد IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      17 0
      باسلام،زمان تحصیل ما خیلی از بچه ها بعضی از پایه ها را دوسال دوسال میخوندن درنهایت هم اتفاقی نمی افتاد حالا بچه ما هم یه سال مدرسه نره هیچ اتفاقی نمی افته.
  • آزاده IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    51 0
    متاسفم برای این همه بی خردی و بی خیالی...بچه ای که با هزار زحمت و با این شرایط سخت اقتصادی بزرگش میکنی رو به راحتی بخاطر بی تدبیر بودن شماها بفرستیم در کام مرگ...اصلا و ابدا"...یکسال دیرتر برن مدرسه هیچ اتفاق خاصی نمیفته یا به کل مجازی برگزار بشه حداقل از خوب یاد نگیرند زنده که میمونند...مردم کسی دلش به حال بچه های ما نسوخته خودتون به فکر بچه ها تون باشید...رفتن به مدرسه =کرونا
  • زهرا IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    43 5
    بچه ای که تو کلاس حضوری به زور درس یاد میگیره چه جور تو فضای مجازی درس یاد بگیره برای بازگشایی مدارس اقدام برای خرید واکسن کنید سپس مدارس رو باز کنید والسلام
  • مشهدی IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    17 19
    من با ارشد مهندسی 13 سال سابقه 6 سال در روستا معلم بودم الان حکم م 4200 هست که بعد کسورات 3300 میاد حساب. واقعا با ادارات دیگر قابل مقایسه نیست
  • یاسمن IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    32 4
    معلمی که تو کلاس خوب تدریس کنه تو فضای مجازی هم خوب کار میکنه من می دیدم معلمی که تک تک سوال امتحان ریاضی دانش آموزان رو خیلی عالی توضیح میداد حتی چند بار بی انصافی در مورد اونها نکنیم
  • رز IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    32 3
    بعضی معلم ها تو فضای مجازی هم خیلی خوب کار کردند می دیدم معلمی که تک تک سوال ریاضی رو چند بار توضیح میداد و عالی هم توضیح میداد
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      17 7
      عالی بود مدرسه تلویزیونی بااین حال که دخترم کلاس اول دبستان بود از معلم خودش هم قشنگ‌ تر توضیح می داد
  • رز IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    17 6
    دانش آموزی که تو کلاس حضوری درس یاد نمی گیره چه جور تو فضای مجازی درس یاد میگیره
  • رز IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    15 8
    برای دانش آموز کلاس اول ابتدایی فضای مجازی به درد نمیخوره
  • س.ع IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    18 3
    آقای وزیر بفرمایید تا کی نیروی خرید خدمات باید با دستمزد پایین و هر شش ماه یکبار حقوق برای آموزش و پرورش کار کنه محض رضای خدا چاره ای برای چنین نیروهایی بیندیشید.
    • ناشناس IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      5 5
      بله واقعا صحیح گفتید به دانش آموزان ابتدایی واقعا تدریس کار سختیه وبا متوسطه اول و دوم قابل مقایسه نیست.
    • تنها IR ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      2 1
      دقیقا ماکه کلاس اولی داریم بایدچکارکنیم. توروخدا سر سری نگیرید. بچه های ابتدایی اونم اول تاسوم چجوری نکات بهداشتی رورعایت کنن اونم باماسک ودستکش. اصلا این طرح زوج وفرد ومدرسه رفتن یه فکراحمقانه ست. میخوام بدونم شمایی که این برنامه روچیدین بچه دبستانی دارید آیا؟
  • مریم IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    26 2
    بازشدن‌مدارس یعنی کشتاردسته جمعی
  • کریم IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    31 0
    والا زمان جنگ وقتی موشک بارون تهران زیاد شده بود مدارس کلا تعطیل شد تا خرداد اونم کیلویی نمره دادن همه قبول شدیم الان چرا کلا مدارس رو تعطیل نمیکنید من به شخصه دوتا بچه هام رو تا وقتی تکلیف واکسن کرونا روشن نشده نمیفرستم مدرسه حالا شما هرچی میخوای بگو جون بچه ما از حرفهای شما برامون با ارزش تره اینجا تو مدارس که هیچ امکانات بهداشتی نیست
    • مادر IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      26 0
      احسنت،باز شدن مدارس برابر کشتار جمعیه،وقنی یه نفر می‌تونه ۴۰۰نفر رو مبتلا کنه،چه تضمینی هست بچهامون مدرسه برن،ضمنا میگن ناقل بی علامت زیاد هس...آیا بچها سرویس بهداشتی نمیرن،آیا خوراکی نمیخان بخورن؟؟؟!! زوج وفردم بیفایدست...جون بچهامونواز سر راه نیاوردیم والا
  • مریم IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    19 0
    اخه معلما هم‌خانواده دارن...یه دانش اموز ناقل برای کل کلاس کافیه
  • متین IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    17 0
    سلام پسرم امسال کلاس دوم میرود تا این تاریخ هنوز معلمش در شاد با بچه ها کار میکند.معلمش نیروی آزاد هست در تابستان هم حقوقی دریافت نمیکند.و معلم هم داشتیم دانش آموزانش اصلا همکاری نکردند.باز شدن و نشدن مدارس هر دو عواقبی به دنبال دارد.باز شدن مدارس آمار مبتلا به بیماری را افزایش میده.باز نشدن هم عواقب دیگه ای دارد....
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    19 0
    بندرعباس گرمه چطور بچه ها مدرسه برن اگر با این کرونا مدرسه بازنشه ممنون میشم خدای نا کرده بچه ها کزونا بگیرن کی جواب میده
  • رضا US ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    18 1
    با عرض سلام و ادب اقای وزیر امتحانات تیزهوشان را که ۱۵ روز به عقب انداختید ایا بعد از ۱۵ روز کرونا مگر نیست
  • ناشناس IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    13 0
    وزیر ترسی نداره از کرونا،
  • ایرانی IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    30 3
    سال تحصیلی باید کاملا مجازی ، در شاد و و سایر اپلیکیشن ها باشه از اول شهریور کلاسهای مجازی شروع بشه ، مدرسه تلویزیونی هم شروع کنه ، فعلا تا کرونا هست همین تنها راهه ، بچه‌ها ی مردم را بیمار نکنید
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    23 1
    لطفا مدرسه ها رو باز نکنین. دختر من کلاس اولی. چطوری مراقب باشه کرونا نگیره. یه سال دیرتر بره چی میشه
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    14 2
    سلام چرا حق التدریس اسفند 98 وفروردین و اردیبهشت و خرداد واریز نمی کنید نمی گویید ما نیاز مبرم داریم؟
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    16 1
    خواستم به اونی که گفته متوسطه اول و دوم بره مدرسه وابتدایی بمونه بگم که مگه اونا هم آدم نیستن که برن مریض شن این همه آدم پیر و جوان ازدنیا رفته واسه چی مدارس باز میشن.
  • نا شناس IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    25 15
    هیچ کس فرزندشو به مدرسه دیگه نمیفرسته هم با این کرونا و هم اینکه معلمان هم به پسرها هم به دخترانمون رحم نمی کنند انقدر بهشون فشار میارن تجاوز می کنن که آخر فرزندانمون میمیرن لعنت به جمهوری اسلامی اغتشاشگر تجاوز گر از ملت ایران معذرت میخوام وبا بزنه تو پای هر چی آدم کثیف و مریض روانیه که به پیر زن تا پیر مرد بچه دختر و بچه پسر جوونای دختر و جوونای پسر رحم نمی کنن خامنه ای پدر سوخته این ها رو اعدام کن نه اوون سه تا جوون رو که گفتن قیمت اجناس رو بیارین پایین بچه هامون تحصیل نکده باشن بهتره تا این افتضاح ها پیش بیاد یا کرونا بگیرن
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      4 3
      قاطی کردی؟ بروقرصاتو بخور
  • امیر IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    12 5
    تدریس معلم ها بسیار خوبه اما باید بگویم باز کردن مدرسه ها کار درستی نیست.خودتون هم دیدید بعد از باز شدن باشگاه ها و مسجدا واماکن زیارتی کرونا بیشتر شد.آقای وزیر خودخواسته حرف نزنید یعنی بچه خودتان را هم می خواهید بین این دانش آموزان بفرستید.لطفا کمی با دقت تر نظر دهید.
  • هیچکس IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    13 0
    کرونا بگیریم بمیریم‌بهترع یا نگرفتن مدرک تحصیلی؟ کرونا معلوم نیست کی ولمون کنه! اصلا مدرک که‌گرفتیم بعد دانشگاه دیگه چیکار کنیم؟بازم بیکاریم از دست کرونا.الان که کرونا اومد همچی رو به هم ریخت
  • زهرا IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    18 1
    با این وضعیت کلاس ها اصلاً حضوری نمیشه برگزار کرد مگه کرونا با زوج و فرد کردن کلاس دیگه سرایت نمیکنه فرد بیمار از فاصله ۵متری هم میتونه بقیه رو هم بیمار کنه اون هم بچه ابتدایی که نمیتونه رعایت کنه
  • مجتبی IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    14 1
    سلام خدمت وزیر محترم اموزش وپرورش به اطلاع میرسانم بجای آنکه هر روز پیامهای متفاوتی به مردم دهید به فکر زیرساختهای اساسی به شکل مجازی باشید و این دست وان دست نکنید مدارس امکاناتی در ارائه اموزش مجازی ندارند واز معلمین هم انتظار نداشته باشید با گوشی های شخصی کار اموزش مجازی را انجام دهند جای دوری نمیرود اگر به جای تب لت ارزان تابلوهای قابل قبولی به همه دانش آموزان معلمین اختصاص دهید بهتر از من میدانید بسیاری از آموزشگاهها با داشتن امکانات مجازی آموزشهای بسیار قابل قبولی ارائه میدهند قدری به فکر عدالت اموزشی باشید وبا دادن نمرات دروغین به دانش آموزانی که امکانات مالی ندارند تا از اموزش درست بهره ببرندصورت مسله را پاک نکنید در ضمن به فکر معیشت فرهنگیان باشید که با فشارهای اقتصادی اکثرا دچار بیماریهای روحی و قلبی وروانی شده اند ویا بعضیها برای تامین اقتصاد دست به کار دیگر زده اند ودیگر به اموزش فکر نمیکنند
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    11 2
    فکری بابت حقوق سرایدار بدبخت کنید خدمت گزار مدرسه باشه میاد نباشه خونه یا فکر کار دیگه حقوق با سرایدار یکی آیا این درست
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    12 1
    شبکه آموزش اگه بیش تر اوقات رو صرف کلاس اولی ها کنه والفبا یاد بدن همه بچه ها هماهنگ درس یاد میگیرن، به هرحال اولیا هم باید باشند وبه جای اینستاگرام رفتن کمی به بچه هایشان کمک کنند چون سلامتی بچه یکی یدونشون واجب تره.
    • کریم IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      1 2
      دوتا چایی واسه معلم میدی فکر میکنی کار خارق العاده کردی طلب کار هستی
  • Melodi US ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    19 1
    بابا این چه وضعیه لا اقل نت رایگانم بدین پدرمون درومد تواین آموزشای مجازی بخدا حقشونه اصلا بچه هامونو ثبت نام نکنیم
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    18 1
    لطف کنید مدارس باز نکنید. بچه من باید کلاس اول بره ولی با وجود آسم خفیفی که داره من نمی‌ذارم بره. یعنی میشه ریسک کرد روی سلامتیش. لطفا مجازی کنید.
  • دبیر فیزیک IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    15 0
    با سلام. درباره ساعات کاری معلم فکر کردند؟ دبیر یک روز برای زوجها درس میدهد یک روز فردها؟ فکر کردند که این تعداد دبیر ندارند؟ اصلا امکان پذیراست؟
  • ابراهیم مختاری IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    10 7
    بهتر است اولیا خودشان کار آموزش راانجام بدهند و در موارد لازم و مقدور معلم خصوصی بگیرند و فرستادن بچه به مدرسه بصورت زوج و فردبرای بزرگ تر ها که بیماری و ویروس و کرونا را درک می کنندخوب است ولی بچه های ابتدایی مخصوصا دوره اول اصلا صلاح نیست
  • Melodi US ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    27 1
    نت رایگانم بدید انقدر تز میدید
  • ناشناس IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    18 3
    من با کلاس آنلاین مخالفم اصلا با گوشی جیزی یاد نمیگیریم
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    21 5
    سلام.آقای وزیر شما که انقدر میگید مدرسه شروع میشه اگه خودتون باشید بچه تونو میفرستید مدرسه؟هیچکدوم به فکر مردم نیستید فقط میخواید بگید وظیفتونو خوب انجام دادید.بچه ها یکسال درس نخونن هیچ اتفاقی نمیوفته.
  • فاطمه IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    20 1
    به نظرمنم واشدن مدرسه هااصلابه صلاح هیشکی نیست نه دولت نه بچه نه... تازه به اینم فکرکنین که اگرمدرسه هاواشه نه مابلکه خیلیا ازترسشون واقعاامسالونزارن بچه هاشون مدرسه برن
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    12 3
    مدرسه را باز می کنید بچه های خودتون را بفرستید مدرسه ،ما که بچه مون را نمی فرستیم
  • . IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    15 0
    الان میگن رعایت میکنن مدارس ما اصلا فضای اموزشی ندارن بخصوص ابتدایی اگه فردا گندش در اومد کی جوابگو هست.
  • سلیم IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    11 0
    اقای وزیرتا خواست صحبت از کرونا کند دنیایی به پا شدکته کله
  • معلم ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    14 0
    به نظر من اگرسال تحصیلی راتازمان واکسن عقب بیندازند بهتراست در ادامه ازتابستان اینده برای جبران عقب ماندگی استفاده کنیم با اطمینان از سلامت دانش آموز ومعلم حضوری در کلاس درس بهره ببرند عحله ای برای باز کردن مدارس نیست میتوان فقط برای امسال از سال تحصیلی بعداز واکسن تا ادامه ان درتابستان در کلاس حضوری بهره برد
  • الینا ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    14 8
    با سلام خدمت وزیر محترم اپلیکیشن شاد واقعا به درد بخور نیست بگذارید ازادانه هرمعلم از هر اپلیکیشن که میتواند استفاده کند اصل برای تدریس مجازی است چه فرقی میکند که از چه وسیله ای یا اپلیکیشنی استفاده کند مدبران در آموزش مجازی هم مانند مدارس میتوانند کلاس را زیر نظر داشته باشند پس خواهشا این اجبار شاد را بردارید وبه معلم اجازه دهید تدریسش راهرکجا که میتواند به سمع دانش اموز برساند فقط شاد را نه چون همانطور که خودتان میدانید برنامه شاد ضعف هایی دارد که واقعا با حوصله ووقت معلم ودانش اموز همخوانی ندارد وکارایی ان سخت وطاقت فرساست پس لطفا دراین زمان کرونایی که هیچ کس نه معلم ونه اولیا ونه دانش اموز اعصاب ندارند وحوصله کارکردن با برنامه شاد را هرگز پس خواهشا معلم واولیا را ازاد بگذارید تا خود تصمیم به استفاده از برنامه بدهید با تشکر
  • ستایش IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    8 3
    خدا رو شکر من پنجمی هستم پنجمی ها امتاحاناشون حضوری نیست
  • ناشناس RO ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    15 1
    آموزش و پرورش بیخود به فکر باز کردن مدارس نباشه چون با این‌شرایط مسی ریسک‌ نمیکنه بچه اش را به مدرسه بفرسته حالا یکسال دیرتر به بیکارها اضافه بشند من که نمبفرستم
  • فاطمه IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    18 1
    به خاطره یه آموزش میخوان بچه هارو آلوده کنن مجبور نیستین که درمان این ویروس فقط واکسنشه و تا وقتی هم پیدا نشه هیچ کاریش نمیشه کرد همه کشور ها به فکر جمع کردن این ویروس هستن ولی کشور ما به فکر آموزشه مدرسه هارو باز نکنین چون نه میشه رفت مدرسه و نه میشه تو شاد درس خوند
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    16 4
    با سلام شما که میگید 15شهریور فکر گرمای شدید بندرعباس و کلا جنوب رو کردین یا همینجور هوایی یه چیز میگید بندرعباس تا نیمه های آبانماه داغه لطفا یه تصمیم درست و حسابی بگیریدحداقل تا نیمه های نهرماه بطور مجازی باشه بعدا زوج و فردش کنید
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    15 0
    خواهش میکنم مدارس رو باز نکنید درسته من میرم دوازدهم پایه خیلی مهمیه ولی با این وضع خیلی میترسم اینجا خیلی وهمه جا اوضاع هرروز داره بدتر از دیروز میشه خیلی بده یا بزارین تا واکسن بیاد یا امسال اصلا مدارس تشکیل نشه به خدا جون این همه افراد از بزرگ تا کوچیک در خطره خواهش میکنم بیشتر رسیدگی کنین اصلا نمیشه من خودم ک خیلی میترسم آخه با ماسک و دسکش هم چیزی نمیشع یاد گرفت خیلی بده
  • ریحان IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    16 0
    سلام بااین اوضاع واحوال بایدبریم برابچه هاکه معلوم نیست چندروز قراربرندمدرسه فرم بگیریم الان وضعیت شهرمانارنجی بعدمسلماقرمزمیشه چرااینقدرمردم درزحمت میزاریدمدارس راامسال آنلاین کنید توراخداتاجلوی خیلی ازخرجهاگرفته بشه مثل فرم وکیف و.... چرابه داد مردم نمیرسید حرف آخرمن بچه م رانمیزارم بردمدرسه تااوضاع اینطورباشه سایه نشین دارش تنده
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      16 0
      بله، من هم دقیقا نظرشمارا تایید میکنم، چرا تواین اوضاع واحوال باید اینقدرهزینه کنیم که هیچیش معلوم نیست، زره ای به فکر مردم نیستن، ماباید خودمون به فکر خودمون وبچه هامون باشیم، من خودم به شخصه بچمو نمیزارم بره
  • بردیا IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    16 0
    یعنی ششم و هفتم و ... ادم نیستن .اصلا برای من به شخصه جون و سلامت بچمو خانوادم مهمتره تا یکسال تحصیلی.یکسال عقب بیوفته بهتره تا تو این مدارس بی نظم و بدون بهداشت واقعی درس بخونه و هرلحظه تو خطر باشه.میگن نصف دانش اموز یه روز بیاد نصف کلاس پسرم من میشه بیست و پنج نفر .بللللللله 25نفر یعنی ثبت نام اضافه.یعنی دروغ در اموزش و پرورش .یعنی بهداشت صفر .یعنی نگران بچه ها نیستین یک کلاس پنجاه نفره نصفم بشه فایده نداره .بنده بچمو نمیفرستم .کنارم در امنیت درسهای سال گذشته رو مرور میکنه و زنده میمونه .
  • م.ح IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    16 0
    شما لطفا نظرسنجی بزارید که مردم بگن مدارس باز بشه یانه.نشینید برای خودتون تصمیم بگیرید.بچه ابتدایی چطور میخواد خودشو جمع وجور کنه.توی خونه که ما خودمون بالای سرشون هستیم ،به زور باید هی بگیم دستتو بشور‌دست تو چشمت نکن.تو دهنت نکن.ماسک بزن و...یه معلم نمیتونه به همه اشراف داشته باشه.فقط نظرسنجی.ممنون
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    23 1
    یکسااااال اعصاب همرو داغون کردین
  • آرین IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    12 1
    سلام اگر درس هارا انلایین بخونیم باید همینجوری تو گوشی باشیم مثال 5 ساعت تو گوشی باشیم؟
  • مهدی FR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    15 1
    دوستان عزیز ، من همه کامنت ها رو خوندم. اینا اهمیتی به حرفای ما نمیدن و کار خودشون رو میکنن.حالا هی بگیم خطر و فلان و بهمان وجود داره... کرونا شوخی بردار نیست. نوع بدون علائم هم داره. اگه فقط یه نفر مبتلا باشه توی یه مدرسه و بقیه بگیرن ، چند ده خانواده مبتلا میشه
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    15 0
    سلام ایابه نظرتون اگه حجم کلاساهم کم بشه بیماری کنترل میشه یه نفرم مبتلا اگه از روز قبلم بیاد توکلاس که کلاس الوده میشه خدایی چطور به این نتیجه رسیدید زوج وفرد مشکل رو حل میکنه کدوم پدرومادری حاظره بچشو بفرسه تودهن مرگ حداقل تا اومدن واکسن امسالم مجازی اموزش حالا بچه ها کمتربشند شاید خود معلم که سرکلاس میاد الوده باشه
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    12 3
    لطفاً در مورد تدریس معلم ها هم استاندارد درست کنید که برای یه درس چند ده صفحه ای یه پی دی آف سه صفحه ای نفرسته بعد از ما موقع پرسش متن کتاب با سوال های درست طرح شد بخواد
  • سویا مجاهدی IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    6 4
    سلام، بابت اعلام ممنون ولی میشه هیچ از پایه ها به مدرسه نرن و پایه ها مهم هم مثل ۶، ۹، ۱۲ نرن و برای بعضی از روزها مثل شنبه چهارشنبه برن که درس شون دوره در کلاس باشه چون هرچی بچه در کلاس باشه تمرکز و حواسش به درس و اینجوری هم امتحان هامون رو راحت میدیم و من اینو رو گفتم و خودم همه عاشق مدرسه هستم و امسال به کلاس ۶ می رم
  • محمد IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    21 1
    سلام بنده معلم کلاس اول با سابقه ۱۵سال تدریس در پایه اول کنترل کلاس اولی ها در کلاس جهت رعایت پروتکل کرونا بسیار سخت و تقریبا غیر ممکن است برنامه شاد به درد بچه های کلاس اول نمیخوره اگر کلاسی هم بخواد در این شرایط برگزار بشه حداکثر تعداد دانش اموزان هر کلاس نباید بیشتر از ۶ نفر باشد تعداد زیادی از اولیا و دانش اموزان که از قشر متوسط و ضعیف حامعه عستند و همچنین روستاییان و عشایر به فضای مجازی و حتی تلویزیون دسترسی ندارند هیچ چیز نمیتواند جای معلم را در کلاس و اموزش بگیرد. لطفا یه فکر اساسی بکنید بنده در این شرایط به هیج عنوان اجازه نمیدهم بچه ی خودم به مدرسه برود یکی از اورژانسی ترین و بهترین راه ها اینه که صدا و سیما برای سال تحصیلی جدید ۱۲ شبکه تلویزیونی را به طور کامل در اختیار اموزش و پرورش بگذارد تا همه ی پایه ها با روزی چند ساعت اموزش استفاده کنند
  • GB ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    11 16
    به نظر من زوج وفرد برن مدرسه خیلی خوبه ومجازی درس خونده نمیشه حالیشون چیزی نمیشه۱
  • Sanaz IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    11 19
    نه تورو خدا بدبختمون نکنید کاش حداقل ما دوازدهما بریم مدرسه مجازی خیییییلیییی بده با رعایت بهداشت کامل مدرسه ها رو باز کنن تا کی میخایم اینجوری پیش بریم
  • شریفی IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    20 3
    غلط کردین‌ انلاین درسشون بدین شما پول نت میدین تواین گرونی
    • فاطمه IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      2 1
      دوازدهمی ها بد بخت میشن یا وزیر بهداشت چی میدونه معلما ی صدا یا ی فیلم مفرستن اتقد تند تند از رو کتاب میخونن آدمو گیج میکنن سوالیم داشته باشی درست حسابی جواب نمیدون از اون بد تر تنبلا میرن از رو کتاب امتحان میدن اخرسر 20 میشن من خودم زبان خودم خودندم از رو کتاب امتحان ندادم من 19 شدم هم کلاسی تنبلام 20
  • نوذری IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    16 1
    وقتی تعداد بچه ها تو کلاس ۳۴ نفره و مساحت کلاس حدود ۱۵ متر مربعه؛ حتی طرح زوج و فرد مدرسه هم نمیتونه فاصله ی فیزیکی ای رو که برای جلوگیری از شیوع بیماری لازم هست، رو تامین کنه. آقای وزیر حتما بهتر میدونن این طرح چندان کارآمد نیست و نگرانی به جای والدین همچنان برجا خواهد بود.
    • IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      3 0
      دور از جون بچت حاظری بچت کرونا بگیره ولی پول نِت ندی
  • فاطمه IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    10 2
    اگه زوج و فرد شه خابگاه هایی چیکار میکنن؟!
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    7 17
    ینی بدبخت ترین قشر ایران همین معلما هستن مدرسه هارو بستن اینا میخان یه نفس بکشن هی میگن بیاین تو شاد اینام با این نرم‌افزار شون گند زدن همینا زمینه مهاجرت میشه
  • محمد IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    15 0
    جناب وزیر زوج وفرد کردن یعنی اینکه هر مدرسه دو مدرسه بشه اون وقت حضرتعالی از کجا میخوان دبیر بیارن
  • مسعود IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    35 0
    جناب وزیر حاضر میشه با این وضعیت ضعیف بهداشت توی مدارس بچه یا نوه هاش رو بفرسته مدرسه
    • Tabasom IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      0 5
      با سلام لطفا مدارس رو باز کنید به فکر ارزوهای ماهم باشید خیلی ها هستند که مدرسه رو دوست دارند و دلتنگ دوست ها و معلم هاشون هستند ممکنه کلاس نهم باشند و سال بعد قراره باشه برن نمونه دولتی اونوقت این سال که ناعادلانه از دوستا و معلم هاشون دور بودن چی میشه؟؟؟ خب لااقل برای سال اینده ازمون نمونه دولتی رو حذف کنید شاید کسی دوست نداشته باشه بره به زور خانوادش بره نمیدونم تا چه حد حقیقت داره که این نظر ها به گوش شما برسه اقای حاجی میرزایی عزیز اما به فکر ارزو های دیگران هم باشید
  • ... RU ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    3 4
    سلام من همه کامنت ها و نظرات رو خوندم شمایی که میگید یه سال آموزش عقب بیفته اتفاقی نمیافته از کجا معلوم که کرونا سال بعد وجود نداشته باشه و بتونن ریشه کنش کنن و اینکه اگه یکسال اموزش به تاخیر بیفته دانش اموزا همه ی درسای سال قبل رو به کلی فراموش میکنن. بعدشم اقای حاجی میرزایی شما که میخواین اموزش رو انلاین کنی اولا نصف بیشتر دانش اموزا سر کلاس هم نمیتونن چیزی یاد بگیرن چه برسه به اموزش انلاین و اینکه با این هزینه های بالا چطور میتونیم اینترنت مورد نیاز رو تامین کنیم؟
  • مهراب IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    5 0
    مدارس بسته بمونه بهتر من ک مردن واسم مهم نی هرکاری میخواین بکنین
  • م IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    4 0
    جناب وزیر،با این وجود معلم هیچ وقت استراحتی نداره وکار اداری هم که پنجشنبه ها انجام میداد تعطیله،خانواده هم که هیچ !!!پس جمعه ها وشبها را هم یه وظیفه ای،تدریسی احیانا!!!!
  • م IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    6 0
    لطفا به فکر اینترنت وتبلت برای معلم ودانش آموز باشید.چون اولا کلی باید پول اینترنت داد وضمنا گوشی شخصیه وممکنه احیانا مطلبی ویا فایلی اشتباه ارسال بشه وهمچنین اگه گوشی شخصی معلم خراب بشه،چطوری توان خرید خواهد داشت!!! پس ازحالا اگه واقعا راست میگید بفکر نت وتبلت رایگان برای دانش آموز ومعلم باشید!!!!
  • یونس IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    6 0
    بابا ولمون کنید تروخدا یعنی چی از شهریور مدارس باز میشه مگه ما دانش آموزان آدم نیستیم مگه از جونم سیر شدم عمرا بیان مدرسه باید فقط مجازی باشه آموزش تو مدرسه های دولتی مگه امکانات هست که پروتکلهای بهداشتی رعایت بشه الکی تصمیم نگیرید ما مدرسه بیا نیستیم فقط مجازی تمومش کنید
  • صالح IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    6 0
    سلام آقای وزیر نمیدونم این پیام به شما میرسه یانه؟ الان تو شهرستان ما معلمان سی سال سابقه رادوباره بکارگیری کردن. بهانه شون هم اینه که سه میلیون از حکمشون کم میشه!! تورابخدافکری به حال کیفیت آموزش هم بکنید آخه معلم 31سال سابقه تازه کی طاقت تدریس را داره؟ بعدشم هزاران جوان پرانرژی تو کشورمون هست چرا اونارو جایگزین نمی کنید؟ وااسفا
  • جواد IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    7 0
    اون موقع که کرونا نبود از اول مهر شروع میشد حالا که کرونا هست ۱۵ شهریور؟؟!!!!!
  • SG ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    4 0
    واقعا حضور دانش آموزان در مدرسه برای سال بعد نگران کننده و وخطرناکه از طرفی هم آموزش ها به صورت مجازی باید درست و روی اصول باشه نه اینکه مبحثی به صورت کلی تدریس بشه و بعد انواع و اقسام سوال ها و تکالیف از کانال های مختلف برداشته شه و از دانش آموز خواسته شه که پاسخ گو باشه حتی ارسال نمونه سوال ها گاهی با کیفیت خیلی بد که کلا سوال رو نمی شه خوند و وقتی اعلام می شه گاهی به صورت جدی و تند برخورد می شه از طرفی برای دوره های ابتدایی انواع و اقسام کاردستی که عکس اونا باید ارسال شه ازمعاون پرورشی گرفته تا مربی بهداشت و خود معلم از کاشتن گیاه و درست کردن قورباغه و موش و ...سامانه ی شاد هم انقدر باگ داره که استفاده از اون فقط اعصاب خوردی و استرس میاره در رابطه با زمان تدریس و ارسال تکالیف که واقعا گاهی هم معلم و گاهی هم والدین همکاری نمی کنند معلم تکلیف می گذاشت صدتا ویس دوستت دارم از طرف بعضی دانش آموزان و استیکرهای سپاس و این حرفا از طرف والدین_تکالیفی که مشخص هستند والدین انجام دادند _تداخل شبکه ی آموزش با آنلاین بودن در کلاس که مجبور به دانلود اون برنامه می شی در حالی که حافظه ی گوشی در
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    4 0
    آقای وزیر آموزش و پرورش چرا مدارس باز میکنید که بعدا ببندید. اگر کمبود نیرو دارید چرا معلمان مدارس غیر دولتی روستاهای شهرستان ملکان استان آذربایجان‌شرقی بعنوان حق التدریسی استخدام نمیکنید.میرید از بیرون جذب میکنید واقعا جای تاسف داره.
  • SG ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    4 0
    حال انفجار _خانواده هایی که حداقل دو دانش آموز دارن و قادر به تهیه گوشی یا تیلت دیگری نیستند از لحاظ تداخل زمانی _آزمون های زیادی که به صورت آنلاین و مکررا گرفته شد البته نه همه جا _هزینه های اینترنت و... خلاصه مدرسه که واقعا نمی شه فرستاد مجازی هم واقعا باید فکری براش بشه با این سامانه ی شاد و این حرفا هم فکر آموزش مجازی و هم حضوری وحشتناکه و واقعاباید فکری به حال این شکل آموزش کرد .
  • سادات خانم IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    8 0
    سلام مثل اینکه اینجا فقط جون دانش آموزان هست که در خطر هست آقای وزیررررر معلمها رویین تن هستند و کرونا شوخی ؟؟؟؟؟
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    3 0
    اگر میشوید فکری برای هزینه ماسک دانش آموز آموزان کنید و....
  • US ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    3 0
    سلام جناب وزیر تو رو خدا یه سر بزن به اهواز همه مدارس غیر انتفاعی اومدن مربی هاشون رو اخراج کردن کلی نیروی آزاد بیکار شدن خیلیاشون هرچند پول زیادی نمیگرفتن ولی تو این اوضاع بد اقتصادی همون یه ذره هم نعمتی بود تو رو خدا به دادمون برسین ما بیکار نشیم تمام مناطق رو سر بزنید من نمیتونم بیکار بشم پدرم بازنشسته س خونه هم نداریم تامین اجتماعی وحقوق دومیلیون چندتا جوون بیکار چطور اموراتمون رو بگذرونیم . تو رو خدا نظارت کنید
  • محدثه IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    6 0
    اصلا بر فرض که غیر حضوری شه امسال دوباره پس ما که سال بعد کنکور داریم چیکار کنیم امسال که یازدهممون اینطوری گذشت هیچی نفهمیدیم سال بعدم که دوازدهم مهم تره من موافق نیستم که مدارس حضوری بشه ولی حاضرم نیستم اینطوری غیرحضوری بخونم چون واقعا فایده نداره الان با این وضعیت همه آموزشگاهها بازن ولی چجوری بریم واقعا اصلا به نظر من کنکور باید حذف شه برای همیشه نه اینکه به تعویق بیفته بیشترین ضررم امسال ما یازدهمیا کردیم چون سال بعد مثلا کنکور داریم باز دوازدهمیا نصف سال مدرسه رفتن فک کردین با مجازی میشه درس خوند لاقل استرس کنکورو از زندگیمون حذف کنید
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    8 0
    سلام الان توی این اوضاع کرونا بچه ها هم کرونا میگیرن پس آنقدر زود عجله نکنید
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    6 0
    من که عمرا دخترمو مدرسه نمی فرستم اینا تو هر کلای ۴۲ نفرن روج و فرد هم بکنن مب شن ۲۱ نفر تو کلاس در بسته خودم تو خونه درس می دم
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    7 0
    به نظر من عاقلانه ترین روش اینه که آموزش وپرورش بسته های آموزشی تهیه کنه ودر اختیار دانش آموزان قرار بده تعدادی از دانش آموزان که امکان استفاده از شاد رو دارند در این کانال فعال باشن وتعدادی که ندارند می توانند با تشخیص معلم در کلاس ها آن هم به تعداد بسیار محدود حدود چهار پنج نفر در روز حاضربشن من در این مدت دیدم تعدادی از اولیا ودانش آموزان بسیارجدی ومنظم در کانال شاد فعال بودند وتمام تکالیفی رو که ازشون می خواستم به نحو احسنت انجام می دادن وهر جا رو متوجه نشده بودند خودم روی کاغذ براشون توضیح می دادم وفیلم می گرفتم ومی فرستادم وبا این روش خیلی خوب یاد می گرفتندباید بگم متاسفانه با شرایطی که پیش اومده ما مجبوریم پا به پای فرزندانمون کار کنیم درسته خیلی سخته ولی واقعا مجبوریم.مطمئنا روال کارازاین بیشتر به دسمون خواهدآمدفقط از اولیا عزیز خواهشمندم که نگید شاد چیه؟ این چه وضعیه؟ وشروع به مقابله با آموزش وپرورش ومعلمین نکنید فقط باید این روال کاری رو قبول کنید وبا ما همکاری لازم رو داشته باشیدبه شما قول می دم اگر خوب همکاری کنید هیچ مشکلی برای هیچ یک ازدانش آموزان پیش نخواهد آمد.انشالله
  • یاس IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    8 0
    من خودم معلم هستم چه جور دانش آموز ابتدایی که دستش به سطل آشغال میخوره به زور باید وادارش کنی دستش بشوره حالا پروتکل های بهداشتی رو میخواد رعایت کنه فکر اساسی کنید .
  • IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    8 0
    سلام چی میشه یک سال تحصلی به تعویق بیفته این همه دکتر مهندس بیکار تو مملکت هست اینا هم روشون
  • IR ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    5 0
    با سلام خدمت اقای وزیر پسر من پارسال کلاس هفتم بود در اذر ماه انفلوانزا گرفت دکترا گفتند سرماخوردگی بعد دوهفته که بچه از تب وبی حالی نیمه جان شده بود گفتند انفلوانزا گرفته ۸ روز بیمارستان خوابانیدیم پلاکت خونش پایین امده بود مردیم وزنده شدیم خدا رحم کرد خوب شد ولی نمرات بعضی درسش زیاد خوب نشد بعضی ۲۰ یا ۱۹ دوسه تا ۱۴ ۱۵ ولی این ترم بعضی درس ها که تو شاد بودن من کنار پسرم سعی کردم درس هایی که ترم فبل ان هم درس پایه نبودن اچتماعی وفارسی وتفکر بودن در بیست خواند‌وامتحان داد ولی موقع نمره یه نمره روی نمره ترم اول گذاشتن دادن نه کسی به فعالیت ها نگاه کرد من ماندم امسال کرونا وانفلوانزا با هم بیایند تکلیف ما چیست.
  • محمدجمالی IR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    3 0
    سلام مدرسه ما یک مدرسه هیات امنایی است ومن دانش آموز سال یازدهم هستم به ما گفتند باید تمام هزینه شهریه اعم از فوق برنامه و.. را باید بدهید اون هم نقد پس این آموزش پرورش چی میگه شهریه ما هم الان شده 500 تومن لطفا رسیدگی کنین.
  • مهسا IR ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    4 0
    من امسال میخوام برم دوازدهم سال خیلی مهمیه واسه من چون امسال کنکور دارم تو این اوضایع کرونا عمرا اگه پامو بزارم مدرسه مگه جونمو از سر راه اووردم حالا خودم هیچ برم مدرسه کرونا بگیرم خانوادم چی میشع یعنی درس از خانواده مهمتره؟؟؟؟؟؟مگه ما دوازدهمیا چه گناهی کردیم ک باید حضوری باشه؟؟؟بهتره مدرسه امسالم انلاین باشه
  • قاسم IR ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    2 6
    اکثر افرادی که نظر میدن مدارس باز نشه اینها اکثرا معلم هستند دوس ندارن مدارس باز بشه میخوان تا قیامت حقوق مفت بگیرن
  • IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    7 2
    لطفا مدارس رو باز نکنید بچه ی من کلاس اوله پنج ماه تمام توی خونه نگهش کردم و بیرون نبردم مدرسه هم باز بشه نمیبرمش،کلاس اول پایه هست و به صورت مجازی هیچ چیزی یاد نمیگیره،لطفا اول واکسن تهیه کنید بعد به فکر بازگشایی مدارس باشید.
  • N IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    6 1
    مدرسه ها اول مهر شروع میشه و بچهایه ما زوج فرد هم بشه مدرسه نمبفرستیم حالا تو واسه خودت برنامه لوین تو عجله داری ما نداریم جون بچها مهنتره درس عقب بیفته مهم نیست حالا تو هی زر بزن خخخخخخ
  • N IR ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    4 0
    امسال درسها اول مهر شروع میشود و به صورت مجازی من بچمو مدرسه نمیفرستم و در ضمن مدرسه مجازی معلم وقت رو بیشتر بذاره و سوال میبرسیم جواب بده بلد نیست بگه نمی‌دونم یکساعت وقت میذاشت با این سرعت اینترنت نیم ساعت حضور غیاب بود و سوال هم می‌پرسیدم نمیتونست جواب بده ۵یلم درسا رو میذاشت می‌رفت بهتره راه شبکه آموزش هست بچه من از شبکه آموزش دانلود کردم یاد گرفت
  • IR ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    6 0
    چرا پایه اول و دوم برن مدرسه بقیه نرن اونم پسر بچه که شیطون هستن یکجا بند نمیشن پسر من کلاس دوم هست حضوری بشه مدارس به هیچ وجه نمیفرستم مجازی درس بدن اما تایم بیشتر تو فیلم توضیح بدن بچمونو که از جونش سیر نشدیم تا مهر هم وضعیت کرونا بدتر خواهد شد
  • امیرهوشنگجوادیه FR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    5 2
    باسلام وعرض ادب.خانم بنده با۱۸ سال سابقه وفوق لیسانس در غیر انتفاعی تدریس داره وحقوق ایشون ماهی ۷۰۰ هزارتومان و۵روز بیمه که حق بیمه رو هم خودایشون میپردازند؟؟؟؟؟ این شکل معلم هم وجود داره دوستان
  • طناز IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    7 0
    برنامه شاد خودش یه دردسر بود ،شاهد بودم همسایم که همسری کارگر داره و یه گوشی ساده چطور برای یه شارژاینترنت گریه میکرد،الانم که اپراتورها گرونتر کردن خداوکیلی این کارا ظلمه خونه ظلم پایدار نمیمونه تاریخ ثابت کرده....
  • Mehdi IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    3 0
    کدوم مسکن!!؟؟؟
  • ناشناس IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    2 3
    بسیار عالی طرح زوج وفرد نیروی انسانی برای رعایت عدم سرایت کرونا بسیار عالی است که باید در تمامی ادارات بعلت نبودن استاندارد فضای کاری استفاده شود
  • رضا IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    7 0
    یه بچه کلاس اولی چجوری خودش جمع وجور کنه چجوری دستاشو ضد عفونی کنه، اگه مدرسه ها باز بشه حتما باید ماسک زد وژل ضد عفونی کننده استفاده کرد خانواده هایی که چند فرزند مدرسه ای دارند این قدر پول از کجا بیارن
  • ناشناس IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    5 0
    لطفا اگر تدابیر آموزش غیر حضوری دارید باید رضایتمندی عزیزان مدرس را جلب نمایید ساعت کار دنیا 8ساعت در روز است بنده خودم به عینه دیدم معلم پایه سوم دبستان دولتی چه تدریس عالی غیرحضوری داشتند وچه کنترل عالی به جهت تفهیم دروس داده شده ایشان شبانه روز کار کردند ولی آیا جبران زحمات شد برای ایشان؟؟؟؟؟
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    8 0
    یجوری از علم و دانش و عقب نیفتادن بچه ها از درس میگن هر کی ندونه فکر میکنه ما تو مدارسمون تولید علم میشه .اصلا موشک امیدو تو دبیرستان ما ساختن .بابا همه دنیا که تو علم اولن جلو کرونا کم اوردن زدن گاراژ کلا تعطیل کردن.مطمینین دردتون علمه؟ یحتمل مافیای مدارس غیر انتفاعی تحت فشار نزاشتن که ؟ البته ما درکتون میکنیم ...وقتی خیلی از مسیولین بلند پایه کشور مدرسه غیر دولتی دارن بایدم زورشون به شما بچربه:)
  • عسل IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    4 0
    آقای وزیر محترم فکری هم به بچه هایی که می‌خواهند امتحان تیزهوشان بدن بکنید اونا اصلان زمان برای ثبت نام گرفتن سرویس یا ثبت نام در مدارس دیگر در شرایط قبول نشدن . لطفاً
  • مادر IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    8 0
    سلام اقای وزیر باز شدن مدرسه مساوی با قتل بچه ها من که پسرم رو نمی فرستم مدرسه
  • ناشناس IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    9 0
    باز کردن مدارس چه در مناطق سفید و چه قرمز حماقت محض است. در مناطق قرمز که همگی به خاکو خون کشیده می شن، مناطق سفید هم به پای قرمز می رسن، چند چندید با خودتون؟ دارین گل به خودی میزنین‌.
  • زهرا IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    7 1
    معلم بدبخت چه کار کنه یا مجازی یا حضوری باشه تا معلم بدونه چه کار کنه مجازی و حضوری با هم که نمیشه کار کرد در فضای مجازی هم دانش آموز همکاری نمیکند
  • مریم IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    6 0
    من خودم معلم هستم سر کلاس فقط گوشی برای نگاه کردن به ساعت استفاده میکنم که وقت کلاس رو تنظیم کنم و دیگه کاری با گوشی ندارم پس در مورد همه معلم ها این گونه قضاوت نکنید وقت دانش آموز حق الناس هست .معلم با وجدان خودش رعایت میکنه
  • زهرا IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    9 0
    من یک معلم هستم دانش آموز من سر کلاس به من میگفت چرا خانم شما سر کلاس با گوشی بازی نمیکنی؟این سوال یعنی چی؟میگفت معلم سال قبل همش با گوشی بازی میکرد حالا در مورد همه معلم ها تعمیم ندید ولی بیشتر معلم ها رعایت میکنند من فقط برای ساعت درس و زمان کلاس به ساعت گوشی نگاه میکردم وفقط همین معلم باید خودش رعایت حق الناس کند .
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    5 0
    یعنی خوشم میا اصلا جان بقیه براشون مهم نیست
  • زهرا IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    10 0
    وقتی اولیا دانش آموز من بهم می گفتند چرا جواب تلفن ما رو نمی دید و من بهشون میگفتم من سر کلاس جواب تلفن رو نمیدم وفقط زنگ استراحت تلفن بزنید. بی انصافی هست که در مورد همه معلم ها یک قضاوت کنید و بگید با گوشی سر کلاس بازی میکنند.
  • رز IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    6 0
    کسانی که میگن معلم ها تابستان تعطیل هستند آیا بچه شما تابستان مدرسه باشه حاضر هستند تو گرمای تابستان بیان مدرسه ؟ اونها همین مقدار هم به زور میان مدرسه درس هم که نمی خونن
  • سید محمدامین فتاحی IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    6 0
    تا زمانی که کرونا هس هیچ خانواده ای اجازه نمیده که بچه هاشون به مدرسه برن
  • خانم یعقوبی IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    7 0
    حضوری بشه کرونا میگیریم آنلاین بشه درس نمیفهمیم بخدا ماذارسال نهم بودیم آنلاین درس دادن درس که چه عرض کنم چهار تار فیلم فرستادن با عکس رفتن طرف دو روز نیم یاعته یک فصل کتاب ریاضی رو تموم کردن جلسه بعدش امتحان کرفتم مگه میشهمگه داریم بعش امتحان نهم هارو حضوری کردن فک کن آنلاین یاد بگیری حضوری امتحان بدی الان خیلی از دوستام نمرشون کم شد رشته ای که دوست داشتن نتونستن برن معلم داشتیم که میرسیده درس میدادهبا ویس توضیح میداده تصویری درس میداده اما قبول کنین دولتی یکم بیخیالن منی که قراره حضوری امتحان بدم باید در حد حضوری یاد بگیرم غیر ازینه الان لچه عای ابتدایی که رعایت نمیکنن میرن ندریع بعد قنطینه همیگه رو میبینن بغل میکنن خوراکی بهم میدن با دست آب میخورن چقد بگی باز کار خودشونو میکنن دبیرستانی و راهنمایی پیش هم میرن صحبت میکنن نگین فاصله فیزیکال رعایت میشه نمیشه بابا من با تعطیلی موافق نیستم با حضوری هم کم و بیش باید یه کاری کنین اگه آنلاین کنین خوبه اما شاد رو بیخیال شین بدرد نمیخوره واتساپ و تلگرام بهتره انقد سخت نگیرین تو این شرایط به فکر پدر و مادرا هم باشین
  • یاسمن IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    6 1
    معلم ها درسته تابستان تعطیل هستند ولی زحمت یک معلم با کلاس ۴۰ نفری خودتون قضاوت کنیداون هم بچه ابتدایی که معلم هم باید تدریس کنه هم حواسش به بچه ها باشه دعوا نکنند همدیگه رو کور نکنند تسلط بر همه رفتارهای دانش آموز داشته باشه کار راحتی نیست والدین خوب باید این رو درک کنند
  • ... IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    3 0
    تر خدا ب فکر کنکوری های ۱۴۰۰باشین با این شرایط مگه میشه کنکور داد با آموزش مجازی آخه واقعاً چرا آینده جوونا براتون مهم نیست
  • شهروند IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    7 0
    شما هر تصمیمی هم بگیرید در نهایت اون والدین بچه هستن که اختیار فرزندشون رو دارند. سلامتی بچمون رو هیچ وقت در معرض خطر قرار نمیدم .
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    7 0
    بابا این بچه های ابتدایی دائم در تماس با همدیگه هستندچی می فهمند ماسک چیه بیماری چیه؟مگه میشه کنترلشون کرد زنگ تفریح از خوراکی هم میخورند نیاید مدارس رو باز کنید فاجعه میشه بعد چطوری میخواد این همه مریض خوب بشن؟
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    4 0
    آقای وزیر به نظر شما بچه کلاس اولی که اصلا نمیدونه درس و مدرسه چیه چطور میتونه مجازی یاد بگیره
  • آموزگار IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    3 4
    فکر نمی کردم دیدگاه هموطنان من به آموزگار اینقدر منفی باشه،من باعشق تدریس می کنم،حتی امسال تمام دانش آموزانم رو به صورت حضوری وخصوصی تا پایان خرداد هدایت تحصیلی کردم و الحمدالله هیچ کسی بیمار نشد. برای امسال هم همین برنامه رو دارم،لطفا در مورد همه با یک تازیانه صحبت نکنیم، کلاس اول ابتدایی باید حضوری باشد،تمام دنیا مدارسشون فعال هست با حمایت دولت،می بایست تدابیر مهمی اتخاذ شود،قرار نیست هر بحرانی اتفاق بیفتد مدارس تعطیل باشد.
  • ناشناس IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    6 1
    سلام خدمت وزیر محترم،ظاهرا" همه کاربران به فکر دانش آموزان هستند و کسی به اوضاع و احوال معلمان غیر بومی فکر نمیکند که آموزش وپرورش مبدا با انتقالی موافقت نمیکند و من معلمی سراغ دارم که چندین سال از شمال یه استان به جنوب با فاصله ۵۰۰ کیلو متری طی الارض می کند آیا این معلم نمی تواند ناقل ویروس باشد؟ این مسئله اگر مهم باشد لطفا" حمایت کنید.
  • Zahra IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    11 0
    والا من هم دهمی دارم هم چهارمی ولی تامطمعن نشم این مرض نرفته نمیفرستم گوربابای ندرسه انلاین هم که اصلا قابل تحمل نیست چون فقط وقت هدردادنه
  • مهدی IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    6 1
    یکی به وزیر آموزش پرورش بگه مدرسه ها یه چند سالی هست که تعطیل البته بعضی مدارس غیردولتی خوب هستند ولی مدارس دولتی...
  • بانو IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    9 1
    مجازی نه تورو خدا یه سال آموزشی رو عقب بندازین ولی مجازی نه بعضی مادرا سرکار میرن من دخترم پارسال اول بود امسال باید بره دوم ولی خدایی مجازی هیچی حالیش نمیشه منم سر کارم به زور میرسم به کلاساش اصلا فکری به حال روستا هاشده بچه های خواهرم بدون هیچ کلاسی تو فضای مجازی رفتن سال بعد واین سال رو هم بدون هیچ درسی برن سال بعدی مگه میشه همچین چیزی؟
  • ناصری IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    9 1
    سلام آقای وزیر چرا به خدا بچه های ما چه کناهی کردن بزارین یک سال عقب بمونن چی میشه مگه شما چرا اینکارا میکنین هیچکس بچه هاشو راهی مدرسه نمیکنه
  • زهرا IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    8 3
    مجازی خوب نیست هم معلم وهم دانش آموز اذیت میشه مخصوصاً برای کلاس ۳۰ نفر به بالا سخت تر هست ولی چه میشه کرد با این کرونا باید بسازیم
  • ناشناس IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    10 3
    جناب وزیر بچه هایی ک زمینه بیماری دارند از قبیل آسم و ناراحتی قلبی ریوی اونا چی میشن؟شمارا به خدا یه جوری تصمیم بگیرین که بابچه هامون امتحان‌نشیم.پسر من مشکل قلبی داره خیلی میترسم
  • مهسا IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    25 2
    من خودم دوازدهمی ام حاضرم یک سال عقب بیفتم تااینکه من آلوده ب ویروس بشم و ب عزیزانم هم بدم.. تروخدا یه فکری به حال روز ما بکنین بخدا درس ارزشش رو نداره ک جون یه ملت رو در خطر بندازیم.حتی اگر فقط مناطقی ک وضعیت سفید دارند مدرسه برند مطنئن باشین اون مناطق هم تبدیل ب قرمز میشه.. من برادرم امسال باید بره پیش دبستانی آسم هم داره اگه یه بچه شش ساله ب مدرسه بره و آلوده بشه اون هم با وضعیت جسمانی ضعیفی ک داره کی پاسخگو هستش؟؟؟ نه تنها من و برادرم بلکه برای همه باید اینطوری باشه
  • حسین IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    5 3
    خوبه
  • ناشناس IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    9 0
    سلام خواهشا دربرگزاری کلاس ها تصمیم درست بگیرین که هیچ پایه ای لطمه نبینه ودانش آموزان هم مورددرک قرارگرفته بشن حتی پایه یازدهم که سال بعدکنکوردارن وبایدازالان شروع به خواندن کنن .خوهشا استان بلوچستانم درک کنین وضعیت خرابه هیچ مسئولیم به فکرمردمانش نیست
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    17 2
    سلام بنظر من بهتر بود یکسال مدرسه ها تعطیل میشد تا این بیماری رفع بشه اینجوری بازم خانواده ها در ترسن ک بچه ها در مدرسه جمع بشن و بیمار شوند با مجازی هم ک بچه ها اصلا درس رو یاد نمیگیرن و بی فایده س کلا ضعیف تر میشن در درس و یادگیری
  • زهرا IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    5 0
    معلم ها خیلی هم زحمتی که می کشند از حقوقشان بیشتر هست شما فکر کردید یک معلم حق التدریس که برابر شاید هم بیشتر از یک معلم رسمی زحمت می کشه حقوقش چه قدر هست با ۳۰ تا بچه تا ظهر سرو کله زدن کافیه برای این حقوق تازه تدریس هم که باید بکنه دیگه کدوم حقوقش حقش نیست درست حرف بزنید
  • سامیار IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
    2 4
    ببخشید ولی این طور پیش بره ما نمیتونیم تعیین رشته کنیم میشه حداقل همون زوج و فرد باشع دیگه به هرحال حضوری هس
  • ناشناس IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    4 1
    امسال کلا باید تعطیل میشد