سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم گفت: تیم‌مان شرایط خوبی نداشت، اما بزرگترهای تیم کمک کردند تا ۳ امتیاز ارزشمند را کسب کنیم.

پور موسی

به گزارش همشهری آنلاین، سید سیروس پورموسوی پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل شهرخودرو در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم. این برد را به بازیکنان تیم مخصوصاً بزرگترهای تیم و مردم شریف جم تقدیم می‌کنم. مسئولان استانی در چند روز گذشته به تیم نزدیک شدند تا کمک کنند. بازیکنانم تنها به عشق مردم جم تلاش می‌کنند. شرایط مان واقعاً سخت بود، اما بزرگترهای تیم کمک کردند تا حاشیه‌ای ایجاد نشود و در نهایت توانستیم ۳ امتیاز ارزشمند را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امید دارید که در لیگ بمانید یا خیر، گفت: از روزی که آمدم به بازیکنان گفتم که من به این تیم آمده‌ام تا با کمک شما، حمایت هواداران و مسئولان به رده‌های تک رقمی جدول رده‌بندی برسیم. ما بازیکنان بزرگی داریم، اما متاسفانه به دلیل مشکلاتی که وجود داشت ذهن بازیکنان درگیر شده بود. همه بازیکنان هم‌قسم شده اند تا نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم، درمورد شرایط قراردادش خاطرنشان کرد: انشالله فصل بعد هم خواهم بود و از نیروهای بومی بیشتر استفاده خواهیم کرد. استان بوشهر استعدادهای زیادی دارد، اما باید از حضور باتجربه‌ها هم در ترکیب خود استفاده کنیم.  

پورموسوی در پاسخ به این سوال که آیا پذیرش هدایت تیم پارس‌جنوبی در شرایط کنونی ریسک بود یا خیر، تصریح کرد: من به عنوان فرزند جنوب وظیفه خود دانستم تا به این تیم بیایم و هر کاری می‌توانم انجام دهم.   شرایط برای ما واقعاً سخت بود، چون تنها یک روز قبل از بازی با تیم بزرگ پدیده سرمربی شدم، اما من به شاگردانم اعتقاد دارم و می‌دانم که بازیکنان بزرگی هستند.

وی درمورد عملکرد تیم داوری، گفت: عملکرد داوران خوب بود، اما کمی تحت تاثیر شرایط بودند. نیمکت حریف خیلی اعتراض می‌کرد، اما در مجموع مشکل خاصی نبود.

کد خبر 531742

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha