پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
۰ نفر

یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸، حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران طی حکمی به سعید نمکی، وی را مأمور به تشکیل ستاد ملی مبارزه با کرونا کرد.

آشنایی با ستاد مبارزه با کرونا در کلانـشهر تهران

به گزارش همشهری آنلاین پس از تشکیل ستاد ملی مبارزه با کرونا، ستادهای استانی بلافاصله تشکیل و شروع به کار کردند. در ۱۵ اسفند ۱۳۹۸  علیرضا زالی به سمت فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران منصوب شد. 

این ستاد وظیفه علمی و تحقیقاتی و همچنین وظیفه اطلاع رسانی از روند مبارزه و همچنین پیشگیری از ویروس کرونا را بر عهده دارد. سایت رسمی ستاد مبارزه با کرونا در کلانشهر تهران روزانه آمار و ارقام مربوط به این بیماری در استان تهران، معرفی مراکر درمانی، راهکارهای پیشگیری و هشدارهای مرتبط با این ویروس و موارد دیگر را در اختیار شهروندان تهرانی قرار می دهد.

منبع: سایت ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران

کد خبر 531531

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید عبدی IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    0 0
    سلام لطفا تلفن تماس ستاد کرونا را اعلام کنید چرا در غرب تهران منطقه۲۲ مجموعه ورزشی امام رضا و آکادمی والیبال آتان تعطیل نمیکنند.بچه ها با عشق و علاقه به ورزش والیبال دنبال ورزش هستند و این در وضع فعلی بسیار خطرناک است. و والیبال آتان هم تا پایان شهریور۹۹ شهریه ها رو از اولیا دریافت نموده است.اگه ندیم بچه رو به تمرینات راه نمیده.حالا یک ماه تعطیل بشه اولا برای سلامتی بچه ها خیلی خوبه و دوما شهریه های اضافه پرداخت چی میشه...به نظرم فعلا تعطیل بشه خیلی خوبه.