وکیل مدافع امیرحسین مرادی از ارسال درخواست اعمال ماده ۴۷۷ به دفتر ریاست قوه قضائیه خبر داد.

حكم دادگاه

به گزارش همشهری آنلاین، بابک پاک‌نیا وکیل مدافع امیرحسین مرادی یکی از محکومین به اعدام از ارسال درخواست اعمال ماده ۴۷۷ به دفتر ریاست قوه قضائیه خبر داد و گفت: درخواست اعمال ماده ۴۷۷ با امضای تمامی وکلا به دفتر ریاست قوه قضائیه ارسال شد.

پاک‌نیا همچنین اظهار امیدواری کرد: با توجه به مشی رئیس محترم قوه قضاییه امیدواریم و پیش‌بینی می‌کنیم مساعدت‌های ویژه در خصوص این سه متهم صورت گیرد.

فارس نوشت: هنوز درخواست وکلای پرونده به دستگاه قضائی نرسیده است. 

مرکز رسانه قوه قضائیه نیز در واکنش به خبری مبنی بر «توقف اجرای حکم اعدام و اعاده دادرسی» اعلام کرد: در این پرونده نیز در صورت وصول درخواست، قوه قضائیه طبق روال قانونی به آن رسیدگی خواهد کرد اما تا کنون درخواستی از جانب وکلای متهمین واصل نشده است.

به گزارش همشهری آنلاین، بابک پاک نیا در صفحه توییترش نیز نوشت: «امروز اجازه ورود به ما در پرونده امیرحسین مرادی و سعید تمجیدی و  محمد رجبی داده شد؛ پرونده به طور کامل در اختیارمان قرار گرفت تا مطالعه کنیم؛ درخواست اولیه مبنی بر اعمال ماده ۴۷۷ را تقدیم کردیم و بعد از مطالعه کامل، لایحه دیگری خواهیم داد؛ منتظر خبر توقف اجرای حکم باشید.»

همچنین مصطفی نیلی دیگر وکیل این پرونده در صفحه توییترش نوشت: «امروز پیرو تعیین وقت قبلی و با مساعدت اجرای احکام برای مطالعه پرونده موکلین به دادسرای ناحیه ۳۳ رفتیم و شروع به مطالعه پرونده کردیم. پرونده براساس تشریفات آیین دادرسی کیفری به اجرای احکام فرستاده شده است.  برای اجرای حکم بایستی تشریفات قانونی طی شود که هنوز اقدامی برای آن انجام نشده است و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی نظیر اعاده دادرسی و ماده ۴۷۷ تقاضای توقف اجرای حکم و نقض رای را خواهیم داشت.»

در همین زمینه:

کد خبر 531361

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهنام IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    25 36
    باید هرچه زوودتر اعدام شوند
  • نادر IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    16 39
    هزینه قتل ودزدی اگر گران نباشد یا گرانتر نشود هیچ کسی در امان نخواهد بود هیچ کسی.
  • بهنام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    5 30
    کسی که خون انسانهای بی‌گناه را میریزت بایت عدام شود این سه نفر چند خانواده را عزادار کردن چند خوانواده. داغ دار کردن بایت عدام شوند
  • حسن IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    23 3
    محاکمه عادلانه ودسترسی به وکیل همچنین دستگاه قضایی وقضات مستقل حق مسلم انسانهاست در غیر اینصورت نتیجه جز بی اعتمادی جامعه وخشم عمومی نخواهد داشت
  • US ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    13 2
    به اعتقاد من این سه نوجوان‌باید توسط روانشناسان تحت درمان قرار گیرند کار زشت این جوانان آسیب رساندن به اموال عمومی بوده که باید خسارت پس دهند
    • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
      1 5
      من نمی دانم چرا جزئیات پرونده در رسانه گفته نمی شود تا امثال شما فکر نکنید که فقط جرم انجام شده آسیب به اموال عمومی بوده است. طرف خودش به بمب گذاری، زورگیری و تجاوز و ... اعتراف کرده ( حتی فیلم های کارهای که انجام داده توی موبایل هاشون ذخیره کردن) حالا یه عده هنوز گول پروپاگاندا ...رو می خورند.
    • علی IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
      2 4
      اگر مادر و خواهر خودت هم جزو همین مصدومین یا مقتولین بودند نظرت همین بود
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    20 4
    نه به اعدام .اعدام هرگز مشکلات کشور رو حل نمی کند
    • ناشناس IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
      0 9
      این سه نفر قتل هم مرتکب شدن ...
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    3 22
    فقط اعدام وحکم اسلام بایداجراشود وهیج توجه ای به حاشیه سازی هانشود
  • فآطیمآ IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    11 1
    شمایی که دم از اعدام بکنید میزنید دلارو دیدی!؟ قیمت اجناسو دیدی؟! خودکشی های جوونا رو دیدی؟! حقارررررت مارو دیدین؟! مگه با اعدام این سه جوون مشکلات دلارو اختلاس و رباخواری و رانت حل میشه؟! اونهایی رو که مسبب این چیزها هستنو به پای محاکمه بکشونید،