مدیر خبرگزاری قوه قضاییه در توییتی از تکذیب دستور آیت الله رئیسی برای اعاده دادرسی سه متهم اعدامی حوادث آبان ماه خبر داد.

قوه قضاییه

به گزارش همشهری آنلاین، خبرگزاری فارس دقایقی پیش نوشت: به دستور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی درخواست ماده ۴۷۷ برای سه مجرم اعدامی (معروف به مجرمان آبان ‌ماه) شده است و بدین ترتیب بر این این سه مجرم اعاده دادرسی صورت خواهد گرفت و عملا اجرای حکم برای آنها متوقف شده است.

هنوز چند دقیقه از این خبر خبرگزاری فارس نگذشته بود که مدیرعامل خبرگزاری قوه قضاییه در توییتی از تکذیب خبر منتشر شده در یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر دستور آیت الله رییسی برای اعاده دادرسی سه متهم اعدامی حوادث آبان ماه خبر داد.

مرکز رسانه قوه قضاییه نیز اعلام کرد: در پی انتشار خبری در یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر صدور دستور اعاده دادرسی سه متهم اعدامی حوادث آبان ماه، مرکز رسانه قوه قضائیه ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد همچنان که روز گذشته سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری گفته «ممکن است در فرایند قانونی اجرای احکام، دادرسی‌های فوق‌العاده مانند اعمال ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری چه در این پرونده و چه در سایر پرونده‌ها نتیجه پرونده را توأم با تغییر کند».

طبق اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه  در این پرونده نیز در صورت وصول درخواست، قوه قضائیه طبق روال قانونی به آن رسیدگی خواهد کرد اما تا کنون درخواستی از جانب وکلای متهمین واصل نشده است.

کد خبر 531340

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    34 6
    کسی رانکشته اند،نبایداینقدرروحیه خانواده آنهاراتخریب کرد
  • امیر IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    30 9
    چون وکیل تسخیری مورد اعتماد قوه قضاییه دارن بیشتر از اینکه وکیل مدافع اونا باشه کارمند قوه قضایی هست
  • محمدی IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    32 28
    طرف تو آشوبای دی ماه به جان ومال مردم تعرض کرده بعد متواری شده ،دوباره توسرقت مسلحانه گیرد افتاده ،ازتوگوشیش مدارک خلافهاش که برا خارجیان ارسال می‌کرده به دست اومده .اگه پدر و مادر وخانواده خودتون هم بیگناه، به دست اینا کشته میشد بازم ازین افاضات میکردید. از یه قرون دوزار خودتون نمیگذرین اما جان مردم براتون پفکه
  • محمد IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    14 17
    قانون بایداجراشود،اگررویه شودوهرمجرم فشاربرقانون واردکندوحکمش رالغوکننددیگرسنگ روی سنگ بندنمیشه...کسی که جنایت میکنه اعدام بایدبشه تادرسی برای خلافکاران شود..
  • پرستو IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    13 12
    فقط اعدام باید بشن تا به سزای اعمالشون برسن
  • حمید پوتانلویی IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    8 7
    خبرهای جعلی زیاد شده...
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    1 7
    قوه قضاییه محکم واستوار ایستاده ‌وازمن وشما ارجح تر برای تصمیم گیری .لطفا کسانی که اطلاعات دقیق ندارند نظر ندهند.