جلسه هماهنگی خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با حضور وزیر ورزش و جوانان با هدف بررسی آخرین وضعیت دو باشگاه برای واگذاری سهام به بازار بورس برگزار شد.

مسعود سلطانی فر

 به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از پایگاه وزارت ورزش و جوانان، جلسه هماهنگی خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باهدف بررسی آخرین وضعیت دو باشگاه برای واگذاری سهام به بازار سرمایه در حالی عصر امروز برگزار شد که مسعود سلطانی فر، شمس معاون خصوصی سازی، مهدی علی نژاد و فرامرزیان معاونین وزارت ورزش و جوانان و مدیران دو باشگاه حضور داشتند.

در این جلسه آخرین وضعیت دو باشگاه در راستای واگذاری قانونی مالکیت ورزشگاه های متعلق به پرسپولیس و استقلال، صورت وضعیت‌های مالی و دیگر موارد مرتبط بحث و بررسی صورت گرفت.

همچنین خواجه‌وند، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس پیرامون جلسه امروز خصوصی سازی سرخابی‌ها گفت: این جلسه پیرو جلسات هفتگی در خصوص مهیا نمودن شرایط واگذاری دو شرکت پرسپولیس و استقلال و تاکید مؤکد مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در خصوص امکان واگذاری در مهلت تعیین شده، برگزار شد.

وی تصریح کرد: گزارشی از اقدامات در روند خصوصی سازی ارائه شد و به امید خدا در زمان تعریف شده و با جدیت وزیر ورزش و جوانان این اتفاق مهم محقق خواهد شد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: در این جلسه در خصوص روند امکان انتقال سند مجموعه درفشی‌فر و قیمّت گذاری دو ورزشگاه دیگر و حسابرسی دفاتر جهت امکان ارائه به سازمان خصوصی سازی بحث و گزارش مناسب ارائه شده است.

جلسات خصوصی سازی این دو باشگاه از ١٨ فروردین ماه بصورت هفتگی برای تسریع در فرآیند واگذاری سهام این دو باشگاه، با حضور سلطانی‌فر برگزار می‌شود.

کد خبر 531005

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    0 0
    ۱۰ سال دارن این دو باشگاه رابفروشن اگر هرروز یک قسمت و فروخته بودن الان خصوصی شده بود انشالله رییس جمهوری بعدی