فرایند استفاده و اجرای نسخه الکترونیک در سال گذشته در اصفهان به صورت اختیاری اجرا می‌شد اما از سال جاری تمام بیمارستان‌های دولتی و خصوصی استان ملزم به استفاده از آن هستند.

نسخه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، در آبان ماه ۱۳۷۳ قانون بیمه همگانی خدمات درمانی کشور از سوی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و از سال بعد شروع به کار کرد تا تمام اقشار جامعه به غیر از کارگران مشمول قانون کار و کارکنان دولت بتوانند از خدمات بیمه بهره مند شوند.

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان در این باره  گفت: سازمان بیمه سلامت ایران مأموریت دارد برای توسعه بیمه همگانی پایه سلامت و درمان، امکان بهره مندی عادلانه از خدمات مطلوب و اثربخش و زمینه حفظ و ارتقا سلامت را برای همه افراد جامعه تحت پوشش فراهم کند.

حسین بانک تصریح کرد: با توجه به اهداف این طرح در زمینه بهبود سیستم‌های سلامت ایران با سه رویکرد دسترسی به خدمات سلامت، ارتقای کیفیت خدمات و ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات از جانبازان و خانواده‌های شهدا، دانشجویان و طلاب و روستاییان حمایت شد.

وی افزود: از سال گذشته افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی تحت پوشش بیمه سلامت درآمدند؛ افراد زندانی و خانواده‌هایشان با معرفی نامه می‌توانند از خدمات بستری بیمه سلامت منتفع شوند.

کد خبر 530925

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اصفهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha