سخنگوی قوه قضاییه درباره حادثه انفجار نطنز گفت: اینکه در نظنز چه اتفاقی افتاده، موضوعی است که باید متولیان امر درباره آن اعلام نظر کنند. اماهیچ دولتی و هیچ جنایتکاری در جهان نمی‌تواند از تعقیب بین‌المللی مصون باشد.

غلامحسین اسماعیلی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، غلامحسین اسماعیلی امروز در نشست با خبرنگاران درباره انفجار در نطنز و ادعای اقدام اسرائیل دراین زمینه پاسخ داد و در پاسخ به این سوال که «با توجه به اینکه ما اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسیم، می‌توانیم این مسئله را از منظر حقوق بین‌الملل مطرح کنیم؟» گفت: اینکه در نظنز چه اتفاقی افتاده، موضوعی است که باید متولیان امر درباره آن اعلام نظر کنند. اما هیچ کس و هیچ دولتی و هیچ جنایتکاری در جهان نمی‌تواند از تعقیب بین‌المللی در مصونیت باشد.

اسماعیلی گفت: حتی اگر ما کشوری را به رسمیت نشاسیم. جنایتکار را قابل تعقیب می‌دانیم.

۱۲ تیر امسال به‌دنبال وقوع حادثه‌ای، یکی از سوله‌های در دست احداث در محوطه باز سایت هسته‌ای نطنز دچار آسیب شد. پس از وقوع این حادثه، اسراییلی‌ها در شبکه های مجازی و و بعد از طریق برخی رسانه ها، حادثه را گردن گرفتند. از روزهای اولیه شایعات زیادی در مورد اینکه در نطنز واقعا چه اتفاقی افتاده و چرا یکی از سوله های در حال تجهیز منفجر شد، دست به دست شده است. برخی این حادثه را بر اثر یک حمله سایبری می‌دانستند و برخی حتی از موشک های اسراییلی حرف می‌زدند. در این میان اکنون مسئولان کشور از پیگیری این موضوع خبر داده‌اند.

کد خبر 530893

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha