کلی پرستن، بازیگر آمریکایی و همسر جان تراولتا پس از دو سال مبارزه با بیماری سرطان سینه در ۵۷ سالگی از دنیا رفت.

جان تراولتا و همسرش كلي پرستن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پیپل، ستاره سرشناس هالیوودی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از مرگ همسرش پس از ۲۹ سال زندگی مشترک خبر داد و نوشت: «همسر زیبای من دو سال مبارزه با سرطان سینه را باخت. او با عشق و حمایت خیلی‌ها شجاعانه با بیماری جنگید.» پرستن و تراولتا در دو فیلم «آوردگاه زمین» ۲۰۰۰ و «گوتی» ۲۰۱۸ همبازی بودند.

یکی از نزدیکان خانواده تراولتا از درخواست خانم پرستن برای پنهان ماندن بیماری‌اش خبر داده بود. او با نام اصلی کلی کاماللهوا اسمیت در هونولولو-هاوایی به دنیا آمد و در ۱۹۸۵ پیش از بازی کردن در نخستین فیلم خود به کلی پرستن تغییر نام داد. در کودکی مدتی در استرالیا و عراق زندگی کرد و از جمله فیلم‌های مهم کارنامه‌اش می‌توان به «دوقلوها»، «از گرگ و میش تا سحر»، «جری مگوایر»، «جک فراست»، «گربه کلاه‌به‌سر» و «کازینو جک» اشاره کرد.

تراولتا ۶۶ ساله و پرستن در ۱۹۸۷ سر صحنه کمدی «کارشناسان» آشنا شدند و پس از ارائه پیشنهاد ازدواج در رستوران هتلی در گشتاد سوئیس، همزمان با نخستین روز سال ۱۹۹۱ زندگی مشترک خود را آغاز کردند. نخستین فرزندشان جت ۹ ماه بعد به دنیا آمد که در ژانویه ۲۰۰۹ در ۱۶ سالگی درگذشت. آنها دو فرزند دیگر به نام‌های الا ۲۰ ساله و بنجامین ۹ ساله دارند.

کد خبر 530504

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha