مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با اشاره به اینکه نتیجه مثبت تست کرونای شهروندان در کلینیک‌ها و مراکز درمانی شهر سالم ۴ تا ۵ برابر شده است، گفت:‌ میزان ابتلا به کرونا در شهرداری به ویژه در محل اسکان کارگری هم افزایش داشته است.

حميد چوبينه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران درباره میزان مراجعات به کلینیک‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی شرکت شهر سالم در تهران، اظهار داشت: متأسفانه میزان مراجعات به دلیل ابتلا به کرونا به مراکز درمانی و کلینیک‌های شرکت شهر سالم افزایش یافته است و شرایط به هیچ عنوان مساعد نیست.

وی با اشاره به اینکه برخی از مبتلایان ممکن است فاقد علامت ابتلا به ویروس کووید۱۹ باشند، گفت:‌ نتیجه تست کرونا مثبت در حال حاضر نسبت به ماه‌های گذشته ۴ تا ۵ برابر افزایش یافته است و این نشان می‌دهد میزان شیوع و ابتلا میان شهروندان تهرانی بیشتر شده است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت:‌ افرادی که به کلینیک‌های شهرداری مراجعه می‌کنند فقط پرسنل شهرداری نیستند بلکه شهروندان عادی نیز از خدمات این کلینیک‌ها و مراکز درمانی بهره‌مند هستند.

چوبینه با اشاره به اینکه غربالگری کرونا در میان کارکنان و کارگران شهرداری همچنان ادامه دارد، گفت: ‌میزان ابتلا در میان کارکنان شهرداری نیز روند افزایشی داشته و این موضوع به ویژه در محل اسکان کارگری با روند افزایشی همراه بوده است.

وی تصریح کرد: مهمترین عامل در پیشگیری از کرونا توسط خود افراد می‌تواند انجام گیرد و شهروندان باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را هر چه بیشتر مدنظر قرار دهند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که هزینه تست کرونا در کلینیک‌های و مراکز درمانی شهرداری تهران چقدر برای شهروندان هزینه دارد، گفت:‌ تست آنتی‌بادی کمتر از ۱۰۰ هزار تومان است که البته این تست آنتی‌بادی شامل دو فاز حاد و مزمن بوده و هزینه سی‌تی‌اسکن نیز جدا از این تست آنتی‌بادی است.

کد خبر 530488

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • DE ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 0
    ایران ما در حال حاضر دچار یک نوع بیتفاوتی نسبت به ارزشهاست که متاسفانه در رابطه با ماسک زدن اجباری هم صدق می کند، دیگر احترام گذاشتن به قوانین هم مورد آسیب قرار دارد که دلیلش این است که کسانی که در واقع به عنوان الگو در جامعه، خودشان هم به این مسئله توجه نمیکنند چه بسا که شاهدش هم بودیم که سران کشور به چه وضعی ماسک خود را برای مثال فقط دهانش را پوشانده است. به نظر بنده هیچ موردی به غیر از یک جریمه سنگین نافذ نخواهد بود تا کسی این خطر را سرسری نگیرد و موجب بیماری دیگران نشود!!!!!!