یک تن و ۴۹۱ کیلوگرم مواد مخدر پس از ۳ ساعت درگیری مسلحانه نیروهای پلیس سمنان با سوداگران مرگ در عملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان کشف شد.

کشف تریاک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا- سردار عبدالله حسنی، فرمانده انتظامی استان سمنان روز دوشنبه ۲۳ تیر اعلام کرد: طبق پیگیری‌های اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان سرنخ هایی از انتقال محموله بزرگ موادمخدر توسط اعضای یک باند مسلح از شرق به مناطق مرکزی و پایتخت کشور به دست آمد. پس از اقدامات اطلاعاتی گسترده و شبانه‌روزی بر روی فعالیت‌های اعضای این باند، مشخص شد این انتقال در قالب یک کاروان و با اسکورت چند خودرو مسلح انجام می‌شود. در همین راستا و پس از برگزاری نشست‌ها و جلسات متعدد کارشناسی و بررسی تمامی جوانب امر، هماهنگی های لازم با پلیس سیستان و بلوچستان برای اجرای عملیات منسجم و مقتدرانه نیز به عمل آمد.

وی افزود: با آغاز عملیات و هدایت لحظه به لحظه اطلاعاتی از سوی پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان، زانتیای حامل بار در محور خاش ـ ایرانشهر شناسایی و دستور ایست پلیس به خودرو مورد نظر صادر شد و راننده زانتیا از صحنه و اجرای طرح مهار و تعقیب و گریز فرار کرد و خودرو پس از طی مسافتی متوقف شد و سرنشینان آن به سوی ماموران پلیس تیراندازی کردند و درگیری مسلحانه با قاچاقچیان موادمخدر آغاز شد.

حسنی خاطرنشان کرد: آتش پرحجم ماموران پلیس در این درگیری ۳ ساعته، سوداگران مرگ را مجبور به آتش زدن خودرو و فرار از صحنه عملیات کرد و ماموران پلیس پس از مهار آتش و دستگیری یکی از قاچاقچیان، یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم سوخته تریاک و ۹۱ و نیم کیلوگرم تریاک از خودرو کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: هماهنگی درون سازمانی بین بخش‌های مختلف ناجا در مقابله و مبارزه موثر و همه‌جانبه با سوداگران مرگ در اوج خود قراردارد و مردم اطمینان داشته باشند نیروی انتظامی از هیچ تلاشی برای برقراری امنیت و آرامش هموطنان در زمینه‌های مختلف برقراری امنیت دریغ نمی‌کند.

کد خبر 530487

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha