معاون اقتصادی اداره‌کل اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۲۷ بسته برای جذب سرمایه‌گذار خارجی در استان تدوین شده و این بسته‌ها با شناسایی ظرفیت‌های جدید در حال افزایش است.

سرمایه‌گذاری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شهناز عسگریان اظهارکرد: بسته‌های سرمایه‌گذاری خارجی متناسب با ظرفیت‌های استان چهارمحال و بختیاری در بخش‌های گردشگری، کشاورزی، صنعت، آب، برق و انرژی‌های خورشیدی تهیه شده است.

وی با بیان اینکه بسته‌های سرمایه‌گذاری با همکاری دستگاه‌های اجرایی تهیه می‌شود، تصریح کرد: تلاش شده در این بسته‌ها طرح‌هایی به سرمایه‌گذاران خارجی ارائه شود که علاوه‌بر اینکه برای سرمایه‌گذار توجیه‌پذیر باشد، بلکه به رشد و توسعه استان نیز منتهی شود.

معاون اقتصادی اداره‌کل اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال‌های اخیر ۲ طرح سرمایه‌گذاری خارجی در بخش نیروگاه خورشیدی در استان مصوب شده است، افزود: موانعی نظیر تحریم‌ها، تاکنون مانع از اجرایی شدن این طرح‌ها شده است.

عسگریان بیان کرد: مشکلات دیگری نظیر بروکراسی اداری، نبود مشوق‌های لازم برای سرمایه‌گذاران و برخی مشکلات اجتماعی از دیگر موانع جذب سرمایه‌گذاری خارجی در استان است.

کد خبر 530361

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha